Gjest Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 i dag er det virkelig blæh her....;o) regn,guffent og et humør som tilsvarer orkan,hehe jammen skulle jeg vært der sola er.hvor fins den i landet nå da? mista retninga på den da jeg sendte den videre....... ha en fin søndag da.med eller uten sol ;o) klem
Ronja65 Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Solen er her på østlandet:-) Men så fort jeg stikker ut nesen, så klør det i øyene og nesen rinner. Utrolig at jeg er så fjern å glemme pollen allergien vært år. Men tror jeg skal sette meg i solveggen snart allikevel:-)
Gjest Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 hehe,ja den allergien er fort glemt egentlig.her er det sånn,jøss,blir ungene syke nå igjen?? jentene har en serie hver vår og vinter.får utslett som klør og greier.men husker den senile mamman det da?? nix...;o) ikke vet legene hvorfor di får utslett heller.fant ikke noe på prøvene.slik har det vært i noen år. tror du får lure deg i solveggen jeg.nyte sola og våren.selv om man blir "tedd i desa" )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå