Gå til innhold

angående de som er anonyme... skal vi gjøre noe med det?


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Jeg ser det har blitt flere innlegg her hvor de som skriver det velger å være anonyme uten at det er noen grunn til det.. Og da mener jeg at det ikke er sterkt personlig eller f.eks gjelder hemmelig venn... Jeg regner med at det er fordi folk er vant til det fra småtroll og ikke kjenner seg trygge på at det bare er snille mennesker her på juliklubben..

 

Men hva om vi slutter å svare på innlegg fra anonyme? Den første som ser innlegget bare svarer at vi svarer ikke på anonyme så lenge det ikke er en grunn til å være anonym, og så oppfordre innlegger om å skrive innlegget med nick...

 

hva synes dere?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo helt an på hva det gjelder. Er det spydige, frekke, unødvendige innlegg/svar, så svarer ikke jeg eller kommenterer det.

( det er vel kommentarer de vil oppnå?)

 

Dersom noen ønsker å være anonym i forhold til å tro at man er gravid eller ting som man føler er personlig syns jeg de også fortjener svar på lik linje med de som signerer med nick:)

 

Det mener jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er helt enig, er det personlig så synes jeg absolutt det skal få lov å være anonym... det er liksom det jeg føler knappen er til for. men tenkte kanskje det er greit å oppfordre folk til ikke å være anonym på ting som er helt hverdagslig... jeg synens det er så mye triveligere og enklere å være ærlig selv når man "vet" hvem man snakker med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det kommet flere innlegg? Så at på det hva-heter-juli-mammaene-innlegget var det patrick som hadde trykt anonym ved en feil.. Men noen ekle anonyme er tydeligvis innom av og til for å spre dritt(sånn som den anonyme som svarte på gravid-innlegget). De som er anonyme pga. følsomme tema må selvfølgelig få være det, jeg har selv vært det når jeg skrev om fødselsdepresjon og ikke følte meg klar for å si hvem jeg var. FIkk maaange kjempefine svar da. MEN anonyme som svarer surt og frekt eller lager innlegg hvor det er unødvendig å være anonym mener jeg vi skal ignorere.

 

Så jeg er med! Godt forslag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekke anonyme er jeg med på å ignorere... Andre anonyme kan jeg godta, selv om jeg mener at det bør være unødvendig å være anonym på enkelte innlegg. Skjønner at folk har forskjellige oppfatninger om hva som er personlig, men slik som det innlegget om hva vi juli-mammaer heter mener jeg man ikke bør være anonym på. (Men det var jo Patrick som sa hun hadde trykket ved en feiltagelse...)

 

Håper folk som er nye her etter hvert ser hvor koselig det er her inne og at de ikke har behov for å være anonyme her... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enig med dere. Men er det så mange anonyme her da? Har bare sett ett ekkelt svar,og det var på den gravidtråden.

 

Kan jo hende at det er noen som velger å være anonym på helt vanlige spm akkurat nå mens hemmelig venn pågår. Hvis dem har fått ett hint,og så prøver å fiske etter svar uten at deres hemmelige venn skjønner at det er du.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...