VinterSol+2 Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Er jeg stor nok for fotografering på torsdag da? hm...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 JAAA :D Hvorfor ikke?? Du har jo en kjeeempe fin og stor mage
VinterSol+2 Skrevet 1. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2007 hehe, takker,, da satser jeg på det.. tenkte det er greit å få det unnagjort før jeg føler meg som en flodhest full av vann osv.. og torsdag har fotografen ledig studio..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 hehe.. ja Tror det blir noen flotte bilder:) Hoertes faktisk litt goey ut aa ta bilder hos fotograf... Fikk jeg oxo lyst til :D Men magen maa nok vokse mer da Synes iallefall magen din var helt perfekt til aa ta bilde av Den var kjempe fin Og som du sa, er nok greit aa faa det unnagjort naa som du har en fin og stor mage, og ikke naar du er hoeygravid og tungmed evt. mye vann i kroppen hehe :P Lykke til med bildene du maa gjeeerne legge noen ut paa profilen, slik at vi kan se smugkikke litt paa dem hehe
VinterSol+2 Skrevet 1. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2007 hehe, skal se om jeg får lov til å legge det ut! Er en venn av meg som er kunstner/fotograf, og han tar bildene gratis mot at jeg stiller som modell for et annet prosjekt han har, samt at han sikkert kommer til å bruke noe av det selv, i markedsføring, etc.. spørs jo litt på hvordan bildene blir, men kan jo hende noe av det blir lagt ut som reklame for at han kan ta den typen bilder også!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 ahh, okei.. Men saa kjekt at du har en venn som er fotograf/kunstner da :D Det er jo ikke akuratt billig aa gaa til fotograf:) Du er heldig der Da faar vi bare vente aa se da, om du faar lov aa legge dem ut hihi:P
VinterSol+2 Skrevet 1. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2007 men du får gratisfotografering hos FAMEfotografene da, om du kjøper bladet gravid, og er i nærheten av en av dem!
Gjest Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 NYDELIG mage! bildene blir helt sikkert kjempefine:) Så gøy å gjøre det!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 aah?? Hmm. hvor de hoerer til da ??
VinterSol+2 Skrevet 1. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2007 hm, står i gravid-bladet.. tror de har studio rundt om i norge, ser du, er ikke helt sikker.. men google fame-fotografene så får du det sikkert opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå