Gå til innhold

nye magebilder i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg stor nok for fotografering på torsdag da?

hm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA :D:D Hvorfor ikke?? Du har jo en kjeeempe fin og stor mage :)

Skrevet

hehe, takker,, da satser jeg på det..

tenkte det er greit å få det unnagjort før jeg føler meg som en flodhest full av vann osv.. og torsdag har fotografen ledig studio..:)

Skrevet

hehe.. ja :) Tror det blir noen flotte bilder:) Hoertes faktisk litt goey ut aa ta bilder hos fotograf... Fikk jeg oxo lyst til :D:D Men magen maa nok vokse mer da :P

Synes iallefall magen din var helt perfekt til aa ta bilde av :D Den var kjempe fin :D Og som du sa, er nok greit aa faa det unnagjort naa som du har en fin og stor mage, og ikke naar du er hoeygravid og tungmed evt. mye vann i kroppen hehe :P :P

Lykke til med bildene :P du maa gjeeerne legge noen ut paa profilen, slik at vi kan se smugkikke litt paa dem hehe :)

Skrevet

hehe,

skal se om jeg får lov til å legge det ut!

Er en venn av meg som er kunstner/fotograf, og han tar bildene gratis mot at jeg stiller som modell for et annet prosjekt han har, samt at han sikkert kommer til å bruke noe av det selv, i markedsføring, etc..

spørs jo litt på hvordan bildene blir, men kan jo hende noe av det blir lagt ut som reklame for at han kan ta den typen bilder også! :)

Skrevet

ahh, okei.. Men saa kjekt at du har en venn som er fotograf/kunstner da :D:D

Det er jo ikke akuratt billig aa gaa til fotograf:) Du er heldig der :P

Da faar vi bare vente aa se da, om du faar lov aa legge dem ut hihi:P

Skrevet

men du får gratisfotografering hos FAMEfotografene da, om du kjøper bladet gravid, og er i nærheten av en av dem!

Skrevet

NYDELIG mage! bildene blir helt sikkert kjempefine:) Så gøy å gjøre det!

Skrevet

aah?? Hmm. hvor de hoerer til da ?? :P

Skrevet

hm, står i gravid-bladet..

tror de har studio rundt om i norge, ser du, er ikke helt sikker.. men google fame-fotografene så får du det sikkert opp:)

Skrevet

Okei takk takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...