Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Nå klikker jeg straks! Faren til dattera mi på 2,5år klarer faen meg ingenting!!!! Han takler ikke ha henne alene så han kommer hit, det har han gjort i 2,5år!!!!!! Jeg BØR forvente at han klarer sette bleia på riktig vei? At han klarer kle på henne yttertøy!?!? Ta henne ut av vogna?! Sette henne i bilsetet??!?! Har snakket med han og bedt han ta seg sammen og sånt, pratet ordentlig med han ikke noe gæli med slikt, men pokker nå orker jeg snart ikke mer. Vi ble enige om at han sku ta mer ansvar så han kunne klare ha henne alene, men han gjør ikke mer enn han gjorde før, har sagt det til han og så blir han bare sur på meg og sier til mora si at jeg er SLEM!? Han er faen meg 34år!!! Sorry, er bare dritlei. Han betaler forresten aldri noe utenom bidraget heller, ikke engang maten sin selv når han er her annenhver helg!!!! Ikke bleier eller noe annet. Det er bare så mye mye mer, men jeg bare må få ut litt her, går på veggen snart.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Vis han hvordan man gjør det og still krav.
Tuppelur83 og lille Thomas Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Se å kom deg til fmilievernkontoret. Lag en fast avtale hvor han har henne hjemme hos seg. Gå til NAV å krev barnebidrag av han. Han slipper billig unna slik som det er nå!!!!!
Tuppelur83 og lille Thomas Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Ops, så jo nå etterpå at han allerede betaler barnebidrag, men når han har henne hjemme hos seg, så må han betale alt av bleier og mat til snuppa selv....Hvorfor kan ikke en mann på 34 år ha datteren sin hjemme hos seg??
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Ja... det er det jeg har prøvd på i 2,5år... :-| Han oppfører seg som om han er lekekameraten hennes og ikke noe mer...! Jeg vil jo ikke sabotere samværet heller, men jeg har ikke lyst til at han skal komme hit og snylte på meg til hu blir 18 heller. Men sende henne hjem til han er uakseptabelt, for han takler ingenting. Han har aldri lagt henne eller stått opp med henne, han kan ikke pusse tennene hennes. Hu har skjønt såpass at hu vet hu kan gjøre hva hu vil med pappa, han setter ikke grenser heller. Jeg blir gal. Hmm.. nei, jeg tror jeg skal ringe familieværnkontoret kanskje. Siden jeg er mye yngre enn han vil han ikke høre på meg, han snakker til meg som jeg er en unge og det har jeg snakket til han for, men det hjelper heller ikke... ¤&/("#&)("!)= *klikk*
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Barnefar her prøvde seg også på det samme. Jeg sa at enten får han har henne hjemme hos seg eller drite i henne. Gadd ikke ha han hengenes hjemme hos meg etter det var slutt. Han mente han ikke var klar til å ha henne alene osv, men jeg dro å leverte henne hos han å sa lykke til. Dagen etterpå innrømte han at det ikke var så vanskelig alikevel, så de kan vis de vil.
Singelmamma og banden Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Jeg måtte også sette ned foten ang faren til nr en. Han hadde henne hjemme hos meg, spiste maten vår og la seg på sofa, uten å rydde eller hjelpe til eller være sammen med jenta. Jeg pleide å gå hjem til en venninne innimellom, en gang kom jeg tidligere hjem enn jeg hadde sagt, og da lå han og sov på sofa, jenta satt i barnestolen og sutra for ho kom seg ikke ut selv (tenk om ho hadde falt ut!), og 5 min før jeg skulle kommet pep vekkinga på mobilen hans... Jepp! Det var siste gang han hadde samvær hos meg! Han hadde henne hjemme hos moren sin etter den episoden der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå