plutseligbolle Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Hei, har noen opplevd å vaske trekket til overmadrassen på (voksen)-senga, og ikke fått det på igjen etter vask? Utrolig irriterende. Det står på at det kan vaskes på 60, og det gjorde jeg men så var det umulig å få det på etterpå. Det er Svane-madrass så kvaliteten skulle det ikke være noe feil med. Grrr. Må jeg klippe madrassen litt mindre for å få den på? Eller skal jeg ringe produsenten og klage?
2 barnsmor 81 Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 samme skjedde med vårt overmadresstrekk, jeg klippa..
Nenya^juni2010 Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Jeg hadde klaga! Står jo at det skal tåle 60 grader så!
☆Monkey Business☆ Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Jeg hadde klaga....har også vasket det trekket på vår svane madrass og det krympa ikke....
snartmammapåny Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Strekte du det i våt tilstand? Tror du kan prøve å vake det igjen og så strekke det litt og la det tørke. Viss ikke det hjelper bør du klage.
engutttil=) Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Vask det på nytt å legg det på madrassen våt! då strekke du det til me en gang sett det ut til lufttørking da blir ikke madrassen fuktig! tar litt lenger tidå tørke det men det gjør ingenting! gjorde det på min svane og det funka flott!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Jeg klaget på vår (og det var en Jysk-overmadrass) Fikk ny med en gang. Den krympet ca 10 cm ene veien og 15 andre, så det var HELT umulig å få madrassen inn, selv i våt tilstand.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Samme skjedde hos oss og jeg ringte og klaga og fikk nytt trekk sendt i posten..
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 Det e helt naturlig, har gjort det samme med mine to overmadrasser og de krympa, må bare klippe skumgummien som e inni.. Alt sånt bruker å krympe 5% - 10%..
Nr-2-i-magen Skrevet 1. april 2007 #10 Skrevet 1. april 2007 Opplevde dette jeg også. Trodde jeg! Men så dro vi og halte i trekket og trykka madrassen inni. Først så det veldig klumpete og humpete ut, men etter at jeg hadde ligget på madrassen i en halvtime var den tilbake til normalen... Dette var en wonderland madrass
plutseligbolle Skrevet 1. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2007 Takk for mange svar! Hyggelig å ikke være alene i alle fall. Så får vi prøve rådene etter hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå