Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Fikk igjen mensen etter fødsel (ks) for ett par uker siden. Da var det 8 mnd siden lillegull kom til verden! Men jeg har nå kjent en voldsom kløe og har fått mye slimete utflod. Har sett etter og det er rødt og hissig rundt de indre kjønnsleppene og det kan se ut som det er noen blemmer rundt åpningen som klør. Det lukter ikke uvanlig av det. Kan det være herpes? Har aldri hatt dette før og jeg og sambo har vert sammen i 4 år. Hvis dette er herpes, kan det da være at han har vert utro? Ingen av oss har hatt dette før og hvis det da er herpes må det da komme fra ett sted...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 det høres ikke ut som herpes. skal ikke være utflod da tror jeg. men om det er det kan det ligge latent i mange år og man trenger ikke ha utbrudd så ikke noen indikasjon på utroskap :=)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 herpes gjør visst fryktelig vondt. Og husk at det kan ligge latent i kroppen i mange år før det bryter ut, så hvis noen av dere har hatt partner før, så er det fullt mulig uten at noen av dere har vært utro!!! kan jo være litt hissig sopp, ta en canesten kur.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Tror ikke det er herpes, herpes gjør nemlig veldig veldig vondt, og det klør ikke, verker mer. Hørs mer ut som en hissig soppinfeksjon.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 herpes klør VELDIG også...det kan jeg love deg, men har ikke hørt at utflod følger med. Ville nok sjekket det, for hvis det er en SÅ hissig soppinfekson så trenger du nok litt legehjelp.. -Men du er vel klar over at herpes kan smitte fra munnsår til underlivet hvis dere har hatt oralsex? har aldri hørt om sopp m blemmer, så kanskje lurt å få det sjekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå