*3barns mamma* Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 heisann. skal levere inn papirene på permisjonspenger. hva vedlegg må jeg ha med? må jeg ha lønnslipper eller holder det med kontoutskrift? er det noe annet jeg må huske? ??
engutttil=) Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 du må levere inn legeerklæring på termindatoen!
¤ my precious ¤ Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Iflg NAV her hvor jeg bor måtte jeg legge ved en kopi av siste lønnsslippen og en kopi av helsekortet mitt...
Nenya^juni2010 Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 På helsekortet får de jo tilgang til en masse informasjon de strengt tatt ikke trenger.. Må da være nok å få en bekreftelse på termindato fra lege eller jordmor?
Fallerifallera Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Tror jeg ville ringt det lokale NAV-kontoret og spurt, for det virker som de har veldig ulik praksis fra sted til sted? I mitt tilfelle trengte jeg ikke å sende med verken lønnslipp eller kontoutskrift (tror jobben ordna det) + holdt med en kopi av det grønne helsekortet. Har imidlertid hørt flere her som sier de må ha egen bekreftelse fra lege på termindatoen..
Gjest Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Ikke gi fra dere kopi av helsekortet, der står det myye mer enn trygdekassen trenger å vite om dere... Holder med bekreftelse på termindato fra lege/jordmor.
plutseligbolle Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Jeg leverte kopi av den lappen fra ultralyden, der det står terminen min.
@nita+Sebastian Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 Vi sendte med kopi av ul papirene for å bekrefte termindatoen, inntekts- og skatteskjema utfylt av begges arbeidsgivere, samt selve søknaden. Det er hva de "krevde" her. Fikk allerede etter 2 uker bekreftelse på at alt var i orden men vedtaket først ble fattet etter fødsel. Det betydde at jeg fikk utbetalt fra den datoen jeg har skrevet som start på permisjonen min. Fikk dette bekreftet på tlf. Lurt å få bekreftet at de har mottatt søknaden på tlf etter noen dager også, hvis du sender den i posten da ) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå