Gå til innhold

melder meg inn på juliklubben


blir 3 barnsmor

Anbefalte innlegg

hei hei ..

har ikke vært så aktiv på dib før,men no melder eg meg inn i juli-klubben.. ser ut som dere har det kjekt her !

har en jente født i slutten av juli.. (pluss en gutt på 4 år .. )

her hos oss skjer det mye for tiden, tøtta kommer seg fremover og er oppe på alle fire og prøver å krype.. ho sover godt om natten , og sover to ganger om dagen første gangen 1-2 timer, andre gangen 2-3 timer .. så legger ho seg 1930 for natta og sover til halv åtte tiden cirka . eg har nett slutta å amme, ho ville rett og slett ikkje ha mer, heldigvis skjønner ho no endelig hvordan en tåteflaske virker hehe .. ..., men er egentlig deilig å være ferdig med amming., få kroppen tilbake til meg selv igjen hehe.. .. ellers så går dagene unna her, har begynt å kvi meg til å komme i jobb igjen, . er jo deilig å være hjemme og ..

 

var no en liten historie på oss :)

ellers bor vi litt utenfor Bergen .

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen velkommen:)

 

 

Her er det veldig koselig ja:)

 

Har vært "ødelagt" siden fredag sida da men. Ellers er det mye aktivitet her:)

 

Jeg bor i Trondheim med mann, 2 barn. Sanna snart 6, og Simen født 22. juli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å velkommen hit:)

Juli-klubben er den trivligste plassen på dib.

 

Jeg er 22år og har en gutt som er født 13.juli. Bor noen mil nord for Narvik(oppe i nord:),sammen med min kjære samboer.

 

Patrick er blitt en racer på gulvet,kryper å klatrer. Men krabber ikke enda. Han er flink å leke selv på gulvet,må ikke underholde han hele tiden. Men han sier fra når han vil at vi skal leke med han.

 

Han sover som regel hele natten,fra 20.00-07.00ca. Jeg ammer enda,men gleder meg skikkelig til å bli ferdig med det nå. Skal prøve å fortsette til han er 1år,men da er det stopp.

 

Når skal du ut i jobb igjen? Jeg skal i midten av mai. Jeg både gleder meg å gruer meg. Skal på en måte bli godt å gjøre noe annet enn å "bare" være hjemme. Men sammtidig,så har jeg jo for det meste stor koset meg hjemme disse måndene.

 

Hehe,det var nå litt om meg.

 

Det finnes en presentasjonstråd,der alle her inne har skrevet litt om seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen velkommen =)

 

Jeg har mi lille Amanda som er født 27 juli. Bor i Norges navle ;) ;) nemlig Trondheim. Er 24 år og har en super-samboer.

 

Håper du trives her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen. Jeg har en gutt som er født 30.juli. Han også sover godt om natta og har ikke blitt ammet siden han var ca 2mnd.Da gikk "meieriet konkurs".

Lillemann heter Benjamin og er min spesielle gutt. Han kan nå rulle fra fra rygg til mage, og klarer å bite i tærne sine. Kjempepopulært hehe.

 

Vi bor på sør-vestlandet i nærheten av Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen:)

Jeg er 25 år, og har en sønn, født 24 juli. Vi bor i Fredrikstad, sammen min mann, og Alberts pappa.

Har også sluttet å amme, da Albert var 6-7 mnd. Han ville heller ikke ha noe mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei, husker ikke om jeg har presentert meg:)

Vi har en gutt født 6. juli, termindato:). Han har to brødre. Knerten er en skikkelig attpåklatt. Vi bor omtrent midt i landet. Jeg er gift med alle barnas far, hehe. Vi jobber begge, jeg jobber deltid, han heltid og vel så det. Vi bor i enebolig og har stasjonsvogn, hehe, har bytta ut hunden med en fisk. Det er vårt svar på "Norsk standard"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til juliklubben:-)

 

Jeg har en jente som er født 4 juli, hun kom 11 dager etter terminen. Men jeg har sagt det tusen ganger før, jeg er bare kjempe fornøyd for juliklubben er best:-) Oda sover hele natten og 1 - 2 ganger om dagen. Sover hun hjemme i sengen sin kan hun lett sover 3 timer om formiddagen. Hun har fått 4 tenner så langt, oppdaget den 4 idag. Merkelig nnok så har en ny tann kommet de siste 4 søndagene, så kanskje den 5 kommer neste søndag:-) Jeg sluttet å amme Oda da hun var litt over 6 mnd, det var en blanding av nedtrapping pga overgang til fast føde og veldig lite melk hos meg. Merket ikke noe da jeg sluttet, de var liksom alltid flate på slutten uansett hva jeg gjorde. Men jeg har vært nødt til å gi tillegg fra starten av, så har ikke akkurat vært full av melk. Men litt andre grunnen til stress og slikt også:-)

 

Dagene går unna her også. Vi har akkurat flyttet inn i ny leilighet i fyllingsdalen, rett utenfor Bergen. Denne uken skal vi få opp gardiner, kjøpe kjøkkenbord og stoler.

 

Ja det er deilig å være hjemme, vi går å venter på å få barnehageplass. Når vi har fått plass til henne skal jeg igang med å søke etter en jobb. Jeg studere regnskap via nettet, så jeg får nok å gjøre mens jeg søker etter jobber.

 

Har dere fått barnehageplass da?

Vi har ikke fått svar enda.

 

morsomt nick du har, blir ikke vanskelig å huske det nei:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen inn til denne koselige klubben vår :)

 

Jeg er mamma'n til lille Tiril som kom til oss i rekordfart 15 juli, 1 uke før ul-terminen.

Jeg og pappan er gift på 2 året og bor nå i Lillestrøm (nettopp flyttet hit) og jeg koser meg hjemme sammen med gullet vårt.. Men nå er det snart slutt :( Jeg starter mest sannsynlig å jobbe 7 mai og da er det mannen som skal være hjemme.

 

Tiril sover stort sett hele natten, spiser som en hest, har akkurat begynt å komme seg fremover og er en superlykkelig unge etter det!! Sover stort sett 2 dupper på dagtid, men de varier ganske mye i lengden enda.. Også smiler hun masse med de 3 tennene hun har fått :) Og jammen kan hun smelte mammas hjerte (og alle andres også)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for alle fine tilbake-meldinger..

 

vi har fått barnehageplass fra august, eg begynner i jobb uken etter ho starter i barnehagen.. har fått overført samboeren sin permisjon, så tar eg ferien min ut etter det så ble litt lenger enn planen .. men deilig å få sommeren hjemme før eg må ut i jobb igjen . .:)

 

nicket mitt fikk eg fordi 4-åringen i huset- Sander sa til meg en dag at eg skulle vært blekksprut, for då hadde eg hatt flere armer å gjøre ting med hehe .. etter det pleier eg kalle meg selv for blekksprut mammaen .. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, alltid koselig med nye :o)

 

Jeg har vesle Ørjan født 16. juli, og han er mamma's edelsten :o)

 

Her inne kommer du til å kose deg, her er det nemlig bare supre damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen inn hit! Koselig at du fant veien inn til oss!

 

Jeg heter Carina (næh??) og har en sønn som heter Karsten, født 20/7... Min første, men forhåpentligvis ikke min siste... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Velkommen inn til oss! Jeg har mine tre små, eldste er 8 år, midterste er 5 og lillemor er nå blitt 8 mnd! Full fres fra morgen til kveld;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...