Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått plutselig så utrolig mye vann i beina, stor forskjell fra fredag til lørdag. Tenkte at det ville gå ned i løp av natta til idag, men det har det ikke gjort. Prøvd å ligge med bena høyt, og drukket 3-4 liter vann (igår)..

Er også øm under beina, ubehagelig å gå og er stiv i beina opp til knærne..

Tips??

Takker for de som svarer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv akupungtur, det fikk min øden til å nesten gå helt bort.

Skrevet

Trykk i huden din og sjekk hvor lang tid det tar før det jevner seg ut igjen, tar det tid, og du har fått bekymringsverdig økt vannmengde ville jeg kontaktet lege/føde. vet ikke hvor langt du er på vei jeg.

Skrevet

Er i uke 34 nå, og det tar tid før den går ut igjen ja.. Men har ikke lyst å ringe føden unødvendig... Men usikker på hva som er riktig å gjøre i denne situasjonen...

Skrevet

Skjønner jeg godt! Men er litt kjipern om det er sv.skapsforgiftning på gang. Men hvis du ikke er såå bekymret så får du ringe til lege eller jm i morgen heller! Sjekkes bør det jo uansett!

Skrevet

Ei venninne av meg som har jobbet på føden, har sagt jeg bør ringe nedpå der.. Så skal gjøre det nå snart..

Takk for svar :)

Skrevet

Hei! Hva sa de på føden??

Er litt nysgjerrig selv, siden jeg også plutselig fikk mye vann i beina på torsdag, var med jordmor på tirsdag, da var urinen uten spor etter noe som helst og jeg hadde bare 0 (-1) i ødem... Får det når jeg har trakka en hel dag... Men er ikke helt borte om morgenen heller, selv om det er betydelig bedre da...

Skrevet

*dytter* lurer jeg og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...