cennetgirl&lillesnupp Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 var på megling her om dagen og den dama jeg snakket med hun er på parti med faren til sønnen min... Jeg sier at jeg er redd han skal ta han med seg til Nepal... og ho sitter og sier til meg at det er noe jeg tror i fantasien min oppe i hodet mitt.. og lager store sirkler med fingrene ved siden av hodet sitt.. jeg må jo forstå at hvis han ikke har gjort noe nå, så er det ingen reell fare!!! Hallo!!! han venter bare til jeg er trygg på at han ikke gjør det og han får ha han alene... ho må jo ha lest rapportene om akkuratt slike saker... de sitter jo ikke å sier de skal gjøre det på megling... holder vel at han har sagt det til meg! teite dame! skulle gjerna ha bytta, men hvordan går jeg fram uten å henge henne ut?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 er vel bare å gi beskjed om at du føler hun er partisk og respektløs og at du vil bytte. Er ikke noe galt i det.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Si at du føler at hun ikke tar barnets side i saken, men faren.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Behold passet til ungen selv, han kan ikke ta med seg barnet uten pass, og ved delt foreldrerett må dere begge skrive under på en passøknad. Den skal også evt ha kopi av ID.
Ella28 Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Jeg hadde skrevet en skriftlig klage til lederen av det familievernkontoret hvis jeg var deg. Maken til maktmisbruk og uprofesjonell oppførsel,det er jo ikke lov å behandle noen sånn i en meklingstime! Hun burde vært sparket,ihvertfall bør du melde ifra! Og få deg en ny mekler snarest! Og jeg skjønner godt at du er engstelig for å overlate barnet til faren,når han har truet med dette. Jeg ville meldt fra til politiet også jeg,og bedt dem ha i registeret sitt at han har truet med å kidnappe barnet sit,om han skulle prøve seg på å dukke opp med feks falsk underskrift eller noe for å få pass.
cennetgirl&lillesnupp Skrevet 1. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2007 Ja det var lurt, har får jo opphold på grunn av han... men kan hende de tenker seg om to ganger når det er sånn... er bare så redd for at han skal gjøre meg noe, og har ikke kommet meg langt nok opp igjen til å tørre å si ifra... Er redd hun på kontoret skal bli sint på meg....
Ella28 Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Hun kommer nok til å bli satt på plass av sjefen sin,og etter det får hun sikkert vett til å holde munn:) I en så viktig sak som dette må du ikke kvie deg for å si ifra,det er hun som har gjort en feil! Hun kan jo bare prøve seg å bli sint på deg,hun har å oppføre seg profesjonelt i jobben sin,og kan ikke si sånt som hun gjorde til deg! Det viser jo bare at hun ikke er nøytral,men har en personlig mening om deg. Og da kan hun ikke være mekler.
cennetgirl&lillesnupp Skrevet 1. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2007 Tusen takk, begynte å lure på om det var meg det er noe galt med jeg... må sette meg ned å skrive et brev tror jeg.... jeg må jo føye meg etter det han sier hvis ikke er jeg slem sier hun på en måte... derfor ser han han min 1 til 2 max timer 2 ganger i uka sammen med meg...
Ella28 Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 Nå vet jeg ikke hvordan denne saken er er ellers,men akkurat den kommentaren med at det skulle være noe galt oppi hodet ditt fordi du tror han kan finne på å kidnappe barnet deres,hører jo ikke akkurat hjemme på et familievernkontor. Og ihvertfall ikke når han i tillegg HAR truet med det! Du får skrive i klartekst hva hun sa og gjorde da,så det ikke er mulig for dem å misforstå
Mamsen86 Skrevet 1. april 2007 #10 Skrevet 1. april 2007 Nå fikk jeg faktisk noen svar på min egen tråd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå