Propellmamma til 2 Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Jeg var innom H&M i går og ble egentlig deprimert av å se på mammatøyet der.... noen som vet om noen steder hvor mammatøyet er litt finere og ikke så altfor mye dyrere?
Gjest Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Krappe.no. Bestilte kjole der og det tok bare to dager å få den;) Helt topp og billig!!!
Propellmamma til 2 Skrevet 1. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2007 Takk for tips! Endelig mammaklær med friske farger :-) Virket kvaliteten god?
familien kaos- komplett Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 de har en del på lindex også. Kjøpte en kjole der, sånn omslags. Tøff til olbukser, og tenkte ha den på 17 mai med strømper og pene sko. Ikke verdens beste utvalg der heller, men fant faktisk mer der enn på HM. Ola buksene å HM synes jeg er behagelige og fine i fasongen, men de må i tørketrommelen etter vask for de"vokser"
Marika:):) Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Jeg gidder jo ikke kikke på mammaklær en gang, det ser så kjedelig ut. Men moten som er nå er jo midt i blinken for oss med store mager. Det er jo tunikaer, topper og små kjoler med plass til all slags mage i. På HM får du en god del antrekk for en tusen lapp. Jeg går kun i tights og lange topper/kjoler. Kjempebehagelig og så får jeg masse skryt av at jeg er så fin av venner og min kjære:))
Ioren Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Vil anbefale Gina Tricot www.ginatricot.no (tror jeg) til gensere/topper og slikt. Ikke mammaklær, men mye tunikaer og slikt som er nyyydelig på en gravidmage Ligger butikk i bogstadveien og på grensen tror jeg, husker ikke om de har webshop
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Suki.no har masse fint. Synes ikke det er så billig, men det er verdt pengene!
snuppa m 3 Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 Bruker masse tunikaer og lange gensrer som ikke er mamma-klær og som fint kan brukes etterpå også. Kjøpte meg ei helt nydelig dongri-mamma-bukse fra mama-licious til kr. 200,-, anbefales. Ellers er det jo vår og da kan en jo gå løs på leggings og kjoler...
Propellmamma til 2 Skrevet 2. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2007 Takk for mange gode tips. Trodde faktisk jeg kunne bruke mange av toppene fra i fjor sommer pga vide rundt magen osv, men jeg får dem ikke over puppene :-) Men det er vel greit å kjøpe noen større, kan jo bruke dem mens jeg ammer også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå