Kæmma og trultene Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Satt og leste litt her, og måtte bare si at jeg ikke har noe problem med min svigermor! Det finnes flotte svigermødre, til tross for at "alle" skal ha noe imot sin (jeg sier ikke at dere her inne ikke har problemer asså, men jeg mener at det liksom er trad, at man ikke liker svigermor) Klart det er slitsomt å være på besøk der for lenge av gangen, hun styrer og steller og har noe å si om alt som gjøres og sies, men det er bare sånn hun er og huhn gjør det i beste mening. Vi kan ha lange, innholdsløse (hehe) samtaler over kaffekoppen på kjøkkenet, når vi går turer i marka og på telefonen. De bor på en annen kant av landet, og jeg syns det er kjempetrist å reise fra dem - eller at de reiser fra oss. Skulle gjerne sett både henne og svigerfar mye mer!!!!
Bruble Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Er glad i svigermoren min jeg og!!! Hun er verdens snilleste dame. Men av og til blir jeg liitt oppgitt... som feks på onsdag. da hadde hun vært å satt hagemøbler på verandaen vår mens vi var på jobb. og ca 45 min etter at jeg var kommet hjem ringte hun å spurte hva jeg synes om hagemøblene.. jeg satt da her som et stort spørsmålstegn, men gikk ut og så de og takka så meget for det og sa det var koslig.... Senere samme kvelden ringte hun min mann og sa jeg ikke var helt takknemlig for ting... Da og om noen badeleker hun hadde kjøpt til jenta, som gubben hadde takka pent for. men jeg hadde jo ikke ringt? Trodde det holdt med at en av oss takka jeg? Jaja... hun er nå verdens snilleste dame for det om:)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Jeg har et litt ambivalent forhold til henne, men hun er jo bare snill, stakars. Og jeg er av og til et utakknemlig beist:) Av og til tråkker hun feil, og av og til jeg. Hun er nok litt preget av ting som har skjedd, men nå har jeg tatt meg sammen og forsøker å vie henne litt mer oppmerksomhet. Og det setter hun pris på tror jeg. Derfor skal jeg kjøre henne til graven til foreldrene hennes (som er et stykke unna) i morgen og heller være litt grei:) Og når jeg gjør det blir det faktisk bedre... Men som sagt, hun er jo ikke ondskapsfull, sånn som enkelte andre:)
Gjest Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Jeg er også glad i svigermoren min, stakkars gamle dame! Men svigerfar er jeg ikke glad i. Svigermoren min beundrer jeg, som har holdt ut med den grinebiteren i mange-og-femti-år.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Ambivalent forhold her også, men jeg forsøker så godt jeg kan, og det hjelper mye :-) Svelger litt kameler, så går det greiere...
Luni og go'gutten =) Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Hehe, jeg må le av sånne innlegg.. At noen må lage en "motvekt" mot klagingen her inne.. :oP Jeg er glad i svigers jeg og, men jeg har de 5 minutters gåtur unna og er ærlig talt ikke lei meg når de går.. Men de ser knøttet ihvertfall 2 ganger i uka da. I tillegg til at de gjerne sitter både 4 og 5 timer når de er på besøk, og hun kommer med helt teite kommentarer inniblandt. Men jeg har lært meg til å svelge litt unna, og hun har skjønt at jeg har grenser så nå går det mye bedre. Før småtten kom så hadde vi det beste forholdet, men det har vært litt tråkking på mine tær i forbindelse med småtten. Jeg følte at hun ville være reservemamma (hun er helt tussete etter barn, og da spesielt barnebarna ;o) ), og det ville jo så klart ikke jeg ha noe av. Så ble det litt kniving, men nå har ting gått seg til av seg selv. Men de er supre mennesker, og jeg ville aldri byttet dem bort )
Milletrille Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Luni - akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv!!!! Skulle gjerne hatt svigers litt lenger unna jeg....
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 er også veldig glad i svigermor. tror nesten ikke jeg hadde klart meg uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå