Mor til en stor og en liten Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Sitter og skal lage utstyrsliste til babyen og lurer på hvilken vognpose dere anbefaler i Oslo mtp klima. Sist jeg fikk barn bodde jeg nordpå og da var det enklere siden det måtte være varmt. Men her så er det ikke fullt så kaldt om vinteren samt at den er kortere. Derfor er jeg så usikker på hvilken vognpose jeg skal ha. Voksipose eller Odenwalder? Og hvilken type i disse merkene anbefaler dere? Det er så mange å velge mellom............... Vil ha en pose jeg kan bruke fra barnet er nyfødt til det er ferdig med sportsvognen, rundt 3 år.
Ella i farta Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Jeg hadde voksi første året og så byttet jeg til odenwalder i år...det er fordi voksiposen er såpass stor og jeg har valgt en quinny vogn...dessuten er voksien såpass varm at den ikke kan brukes like mye som odenwalder uten at du må bytte ut dyne osv..men det er min personlige mening:) Hvis du skal ha en stor sportsvogn er voksi helt ok, men skal du ha de som er mer moderne og smalere...så funker voksi ganske dårlig. Du kan bruke både voksi og odenwalder til ungen er vokst ut av vogn.. Et absolut pluss som skiller odenwalder fra voksi er at det er hull til seler i den=)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Voksiposen min som jeg kjøpte ny i 2006 har hull til fempunktsele. Vi er veldig fornøyd med den.
lifa og Eline Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Vi fikk Eline i beg av februar i fjor og hadde gått til annskaffelse av | odenwalder ( den med bamsen inni) det var den som ble anbefalt til baggen på vognen vår. OG det var ett av våre ALLER BESTE KJØP den kan brukes helt opp til 3 noen sier også 5 år. God og varm her har ikke snuppa trengt mer enn vanlig langbukse og strømpebukse når det var som kaldest i vinter. Har kun brukt ullgenser som ytterplagg i hele vinter og når det var som kaldest under en 6-7 minusgrader putett jeg henne bare så langt ned i posen at bare ansiktet syntes. Har ALDRI vært kald men passe temperert hele veien. Og vi bor i OSLO. Anbefaler den på det sterkeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå