Gjest Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 *dytter* lure også på dette:) funke det bra å bruke den til nyfødt også? e den tung? osv...
mamma til3 Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Jeg har Herqules razor 6 spinn. Ikke angra ett sek.på det kjøpet:) Det er full liggestilling og kan brukest fra nyfødt. En får kjøpt hardbag, softbag eller en lettere pose som matcher vogna. Lett å trille, veldig stødig. Har lang liggelengde. Ca 90-93cm der omkring. Ikke noe spes tung vogn men ser robust og kompakt ut. Har en utrolig lun og god kalesje med ekstra kant fremme en kan brette fram. Veldig god skjerming mot sol og regn. Vogna har masse lommer og tøff nettingpynt i noen lommer. Eneste minus jeg synest er str når den er sammenlagt. Derfor har jeg bestilt paraplytrilla i samme merke. Der er fottrekket inkl i prisen og det kan brukest på alle herqulesvognene. Svingehjula må en passe på å gjøre rent inni festet og smøre engang i blandt -hvis ikke blir de treige
Gjest Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 høres bra ut:) har tenkt å kjøpe ei pent brukt herqules vogn, samme typen som du snakka om. skal å se på den idag:)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Er noen nettside jeg kan se de ulike vognene på? Kan ikke finne det.. HI
Lille søtnos Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Herqules.no viser modeller, funksjoner og farger.
Lille søtnos Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Mamma til3: Hvor eller hvilken nettside bestiller du deler fra. Butikken jeg kjøpte min vogn i skal slutte å ta dem inn. De kan bestille, men jeg skulle gjerne sett prisliste osv. dersom det finnes. Har vært på siden jeg nevnte lenger opp.
mamma til3 Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Jeg har bestilt fra butikk. Da måtte jeg forhåndbetale for at butikken skulle være sikker på at de ikke ble sittende med varer om jeg ombestemte meg. På baby comfort i Ålesund selger de vogna for 2800,- eller 2900,- Det er da ren sportsvogn. Butikkene kan enkelt sjekke opp priser for deg -hvis de er cerviseinstillt da :0 De prisene jeg vet om er fottrekk ca 3-400,- det er stilig med tøffe lommer på Stellesekken ca 500,- softbagen som kan gjørest om til fotpose-kjørepose ca 900,- Tror det skal gå å bestille alle steder hvor de fører Emmaljunga. Herqules er jo ett undrermerke fra Emmaljunga Jeg har bestillt denne Herqules rally. Er spendt for jeg har kun sett den på nett. Håper den er bra!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 Hardbagen koster 1400. Jeg har razor 4 til min prins på 2 år, og skal bruke samme vogn på den nye prinsen så har bestillt hardbagen, stellesekk og vinterpose i grønn/gul. den er super fin. Annbefaler Herqules på det varmeste.
Gjest Skrevet 1. april 2007 #10 Skrevet 1. april 2007 Den kunne jeg like, men hvordan er de på vinterføre? Les: masse snø. Og finnes disse vognene med kjøreretning begge veier?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 1. april 2007 #11 Skrevet 1. april 2007 Vogna mi er helt grei på vinterføre, den har enkle store gummihjul, noen typer har dobble hjul er usikker på hvordan de er. men min er ihvertfall helt grei på snøføre synes jeg. Og min kan snus i begge rettninger.. (mente alle herqules kunne det,men det er jeg jammen meg ikke sikker på.)
Gjest Skrevet 1. april 2007 #12 Skrevet 1. april 2007 Takk, skal prøve å finne de på nettet. Syntes de så så stilige ut:)
Lille søtnos Skrevet 1. april 2007 #13 Skrevet 1. april 2007 Takk for svar ang. priser og bestilling. Har prøvd vognen 2 ganger nå, og synes det virker lovende. Den har jo så stilig design også, synd den ikke har blitt en slager i Norge. Drar å sjekker bestilling i morgen.
mamma til3 Skrevet 1. april 2007 #14 Skrevet 1. april 2007 Min herqules med doble svingehjul er helt fin på vinterføre så sant det ikke er mye snø. Har prøvd å trilla i litt mye snø med sving på hjula, det ble tungt. Akkurat som om hjula "gravde" seg ned i snøen. Kanskje det er bedre om en låser hjula? Jeg rakk ikke prøve det før snøen forsvant:) Mener det går an å løfte sittedelen av og snu kjøreretning på alle Herqules vogner. Veldig enkelt å klikke av og på på min i allefall! Jeg er bare sååå glad i vogna mi:) syns den er såå digg! Den redda meg i dag iallefall! Skulle hente mellomste datra mi og masse bagasje og hadde kun 1 hånd ledig til trilling av og på ferge! Gikk som smurt jo:)
Lille søtnos Skrevet 2. april 2007 #15 Skrevet 2. april 2007 Noen som vet om fottrekket finnes i fargen svart/olivengrønn? Går trekket på alle modeller fra herqules?
mamma til3 Skrevet 2. april 2007 #16 Skrevet 2. april 2007 Hvis du ser på herqules.no så ser du de fargene en kan få kjøpt. Fottrekk får du i alle fargene som vognene har. Vet de passer til min rasor 6spinn og til de med 3 og 4 hjul samt til paraplytrilla rally. Hvis du er inne på siden til herqules så står det sikkert beskrevet under tilbehør til vognene. Dette er iallefall mitt beste kjøp av vogn:) Har hatt endel..3 barn og fullstendig vogndilla
Lille søtnos Skrevet 3. april 2007 #17 Skrevet 3. april 2007 Takk for at du tar deg tid til å svare igjen, mamma til3 Jeg har raptor 3spin. Jeg har søkt på herkules.no, men fant bare fottrekket på tilbehør til rally, og da i blått. Satser på at de har det i svart/grønt også. Butikken kunne se på det etter påske. Jeg synes også vognen er veldig bra så langt. Har bare brukt den noen dager.
pinpina Skrevet 3. april 2007 #18 Skrevet 3. april 2007 Jeg har hatt hercules til min gutt i fjor vinter når han var 8-12 mnd, og det som var veldig bra med den vognen var at kalesjen er så stor og god, veldig kjekt når været er surt og det blåser og regner i alle retninger. Det er god plass i den til vognpose og den er solid og god på alle måter. Bra oppbevaringsplass under, og masse praktiske lommer på kalesjen. Det som jeg ikke var fullt så fornøyd med var at hjulene fort blir trege å svinge, må nok smøre og rense ofte der. Og så er det jo en litt tung, stor vogn, men jeg følte at lillegutt hadde det varmt og lunt der om vinteren, og om sommeren er det praktisk at du kan dra kalesjen langt ned for å unngå sol i øynene til de små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå