Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Jeg har fått plass på ullevold, men er innflytter til oslo, og er lite kjent med dette sykehuset.. Noen som har lyst til å dele sin erfaring om sykehuset??
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Hva lurer du på? Jeg fødte der i September ifjor! Stort sykehus med travle jordmødre...
Propellmamma til 2 Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Heldig du da :-) Jeg fødte der i 2004 og er kjempefornøyd! Jeg hadde en noe komplisert og lang fødsel, og jordmødrene og legene var veldig dyktige. Måtte ligge noen netter på sykehuset før jeg fikk lov til å komme på pasienthotellet. Men det var helt topp å få komme dit, mannen min kunne få være der med meg hele tiden og det var veldig lett å ta imot besøk der. Det eneste de reagerte på da jeg kom på pasienthotellet var at jeg ikke hadde fått ammehjelp på sykehuset.... jeg slet litt med det, men etter en dag på pasienthotellet og de som jobbet der ble jeg "verdensmester" :-D Håper jeg får plass der denne gangen også selv om det blir litt lengre vei da vi har flyttet!!
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 1. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2007 Er bare litt nysgjerrig på hvordan det er der sånn generelt.. Om de er flinke og om man får den hjelpen man ønsker
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 1. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2007 Høres ut som et flott sted å føde, og det er godt å høre.. Er første gang for meg så jeg er litt spent.. Supert at du ble "verdensmester" da hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå