Gjest Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 hei til dere alle, jeg har i lengere tid vært inne på BIM, men har slått fra meg tanken om flere barn nå, er strålende fornøyd med den 7åringen jeg har. Håper jeg er velkommen her, så ønsker jeg samtidig å ønsker dere alle en god påske.
PrinsesseSjefen Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 velkommen og god påske til deg og. Snart påskeferie på meg og. Skal på nattevakt i natt og kveld i morgen (ikke vanlig rett etter, men har byttet for å få en dag ekstra). Er alene hjemme i dag og i morgen. Ungene reiste med foreldrene mine i dag tidlig, så kommer jeg etter på tirsdag. VELDIG stille i huset.... Er 7 åringen din 1. eller 2. klassing? jeg har begge deler (6 og 8 år, ja og ei på 3)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå