Honningmelon Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Når gir dere dem melk? I sammen med grøtmåltid, rette etterpå eller? Jenta mi vil ikke ha noe og drikke etter grøt. I allefall ikke flaske. Hender hun tar en bittelite tår av puppen hvis jeg er heldig, men det er ikke ofte. Gir jeg melk før grøt, er hun lite interessert i å spise grøt...
kevin+oscar Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Kevin får litt av flaska før grøt, så fyller han opp m d han vil ha når det er tomt for grøt etterpå... det var litt krangling til å begynne med, når ei tok ut flaska, men d gikk fort over... drikker noen ganger mye, andre ganger lite.. hadde samme problem som deg en stund, men tok en sjefsavgjørelse ei..og nå fungerer d kjempe fint:-) Lykke til..
mamo82 *2 jenter* Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Jeg gir mme/pupp etter grøt, hvis hun får før grøten spiser hun seg mett på pupp. Her må vi ofte vente en stund etter grøten før hun er interessert i drikke, kanskje en halvtime-times tid noen ganger. Hun blir vel så full i magen av grøten at hun ikke greier mer akkurat da?
Nicita73 Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Jeg gir grøt og vann, mme får han som egne måltider tre ganger om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå