Gå til innhold

Lekker jeg fostervann eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har opplved et par ganger nå, senest i dag morges, at det var vått i trusa. Kanskje sånn ca 1 spise skje eller noe. eller mer?! Var økt litt fra første gang jeg var på do når jeg sjekket i sted og lukter ikke. Var helt blankt første gang, men nå var det bittelitt utflod også. Det samme var i forgårs. Hmmmm, ringe føden tid eller? Bør vel passe litt ekstra på siden jeg er 5 dager over termin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje lurt og ringe føden så du er på den sikkre siden ja :-) lykke til!

Skrevet

Gjorde det! Skulle ta på meg et bind og bevege meg og sjekke om det fortsatt kom, og følge litt med på bevegelsene til babyen. Mot slutten kunne utfloden bli helt vanntynn sa hun. Super koselig jm å prate med, og måtte bare ringe opp igjen om jeg ble usikker på noe. ¨Så da får jeg bare følge med og bevege meg. Så nå skal dynetrekket til jenta strykes :) Tenk at å stryke blir koselig??? :)

Skrevet

Jeg ringte føden pga omtrent tilsvarende i går, og ble etter masse vanskelige spørsmål bedt om å komme inn. Jordmoren jeg møtte, kunne umiddelbart si at det ikke var fostervann fordi jeg da ville følt at det rant littegrann hele tiden. Altså helt unødvendig å komme inn om jeg hadde snakket med henne på telefon.. Jeg hadde bare tynn utflod. Hvis du går med truseinnlegg en halvtime el.l bør det være ganske vått, slik jeg forsto.

For all del, ring føden! Men prøv med truseinnlegg over noen timer først slik at du kan svare skikkelig på kryssforhøret deres... Jeg føler liksom at jeg må ha svaret selv på det jeg ringer for å spørre om når jeg ringer Ahus.

Skrevet

Oi oi såpass!!! Åh nei du, her var det ingen kryssforhør at all. Så kjipt at de oppfører seg sånn. Jeg beskrev det slik jeg hadde observert det, så spurte hun kun et par spørsmål, om mengde bl.a Truseinnlegget er på, så bør få rompa opp av sofaen og bevege meg! Lykke til Marianne75, førstemann til føden... Nå har vi termin, fregner, og "fostervannslekkasje" til felles, hehe, tipper det er utflod her i gården og, det har ikke sivet i det hele tatt verken i går eller forrige dagen. Men får ta en ekstra sjekk nå. kanskje vi føder samme dag og???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...