Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har tre uker igjen og lurer på når jeg egentlig burde pakke bagen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så mange forskjellige meninger om dette. Så mitt tips er å gjøre det når du har lyst. Vet det er mange som pakker tre uker før, jeg har 11 dager igjen og har ikke pakket, og kommer ikke til å gjøre det før riene begynner eller vannet går. Det er det jeg har gjort de andre gangene jeg skulle fø, så det gjør jeg denne gangen også.

Gjør det du har lyst til!!! Ha en fortsatt fin dag! :-)

Skrevet

kommer ikke til å pakke den før det skjer noe.. har så god tid når man merker at det skjer noe så da kan jeg gjøre det da. sjelden det blir så styrt fødsle at jeg ikke rekker å ha en bag. kanskje skrive en liste som ligger klar, bare i tilfelle...

Skrevet

har igjen 4 uker jeg..og min bag er snart ferdig pakket.Like greit og ha den ferdig pakket synes jeg.Kan jo komme når som helst ungen.Men mange forskjellige meninger om dette når man skal pakke og ikke pakke.

Skrevet

med bare 3 uker igjen ville jeg hatt bagen klar... jeg har termin om 27 dager, og er så smått begynt å pakke litt... Har 2 barn fra før som begge er kommet før termin....henholdsvis 2 og 3 uker før...

Skrevet

jeg pakket baggen min da det var 2 mnd til termin. men grunnen til det er fordi at vi blir sendt med ambulanse til sykehus med en gang fødsel starter. vi kan ikke sitte hjemme og vente. har 3 timers kjøring til nermeste sykehus:) Da er det litt greit og ha alt klart så det ikke blir no stress å så jeg slipper og glemme noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...