Vibeke&gullguttene:) Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Hvor mange måltider har dere innført? jeg gir grøt på kvelden... burde jeg begynne med flere måltider.. lillegutt er ikke så interressert i morsmelk lenger...
Nicita73 Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Gutten min er 5 1/2 mnd. Han får nå to grøtmåltider og ett middagsmåltid, mme tre ganger om dagen. Tror du bare må prøve deg frem:)
Solita 79 Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Vi har gitt et grøtmåltid på kvelden en månde nå. Men etter samtale med helsesøster har vi innført et middagsmåltid denne uken nå også. Lille gutt her er heller ikke så intressert i puppen lenger, han har rett og slett ikke tid. Finnes mere enn nok melke, for jeg må pumpe meg flere ganger om dagen, men han vil rett og slett ikke ha den annet enn som kos og tørste drikk virker det som. Så tror ikke det er noe i veien for at du forsøker et måltid til nå. Her i huset har det i hvertfall vært en suksess Lykke til :-)
Gjest Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Sofie er seks måneder, og vi har foreløpig ikke kommet i skikkelig i gang med fast føde. Hun er kun interessert i puppen.. men har begynt å lage grøt til formiddagsmat, da spiser hun kanskje (under noe tvang) et par-tre skjeer...
Tonita Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Snuppa får grøt av 1 dl vann morgen og kveld + 1 /2 glass middag. Ammer henne ca 4 ganger i døgnet nå som hun er flin og sover hele natta. Begynte med grøt litt før hun fylte 4 mnd. Hvis hun er tidlig oppe og får grøt tidlig på morran gir jeg henne fruktpure til lunsj åsså.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 min gutt er snart 6mnd. gir grøt mørgen og kveld + litt middag på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå