Vibeke&gullguttene:) Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Lillegutt er nå 6 mnd og når jeg skal amme han bare vrir han seg unna og vil ikke ha:( Om nettene tar han brystet men på dagen er der helt umulig... kjempe slitsomt... Noen tips? er han klar for fastere mat??
Har byttet nick ! Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Jenta her er akkuratt likedan i perioder. Det virker da som om hun er mindre interessert, og spiser kun når hun er ordentlig sulten! Eller at jeg legger henne til akkurat i det hun våkner fra luren sin, da gidder hun ikke protestere. Her har hun fortsatt sånne perioder (noen dager i slengen) selvom vi har begynt med fast føde, så er ikke sikkert at det hjelper Hun er forresten snart 7mnd.
belli72 Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Her er kun interessen på topp tidlig om morgenen. Er alt for ukonsentrert på dagtid. Regner med at det enten går seg til, eller så blir det nok naturlig slutt på ammingen for hans vedkommende. De to andre ammet jeg til de var 13 måneder, og det var kjempeinteresserte hele tiden. Eldstemann var som han her - måtte nærmest tvinge i ham puppen - han bet og vred seg unna. Han fikk mm til han var 8 mnd.
hårsår Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Nå er jeg veldig fersk i faget, og har akkurat opplevd at jenta mi har begynt med dette selv. Jeg prøver å presse henne mot puppen, mens hun stritter i mot =( Hun tar derimot flaske, og dersom jeg har pumpet ut mm har hun tatt imot. Hun er snart 6 mnd.
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 åh, godt det er flere av oss.. For noen dager siden hadde jeg litt "hjelp nå vil han slutte"-panikk, men det har gått seg litt til. Tror det går litt i bølgedaler, håper allefall det. Interessen er absolutt størst på morgenen, og der som vi er blant mange andre er han så nysgjerrig at han snur seg hele tida. Ikke frustrerende i det hele tatt, nei...
gullpia Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Men kva gjer de når barnet ikkje vil ha mjølk? Pumpar de ut og gir på flaske?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå