shayan_jente_04.04. Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 har lest en del innlegg nå om dette med fullmåne og greier på mandan..., men skjønner liksom ikke helt det der...skal fullmånen hjelpe noen av oss å "føde" kan noen forklare meg dette? takker på forhånd klem
snartmammapåny Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Er vel kanskje litt overtro, men av en eller annen grunn så skjer det flest fødsler på og rett rundt fullmånen. Så da er det jo bare å håpe på fullmåneeffekten;)
shayan_jente_04.04. Skrevet 1. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2007 ok, det viste jeg ikke..., men er veldig overtroisk så jeg håper at det skjer ting da!!!!!! er det i natt eller i morn det er fullmåne?
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 viss ikke noe skjer i natt så kan fullmaånen pakke å dra for min del. Jeg er overtroisk, men tror ikke på månen, men jeg skal ha veldig tro nå, så kanskje han kommer=) ikke skjedd noe i natt shayan?? ikke her hvertfall.. sex funker ikke!
snartmammapåny Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Det er vel natt til mandag det er fullmåne, så det er i kveld:D Jeg har termin i morgen å satser på at fullmåneefekt;) Derimot så er det jo bare 5% som fødes på termindato da... Så odsen er jo litt imot meg... *krysser fingrene for oss alle*
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Hvis ikke tulla vår kommer i kveld/natt så slutter jeg å tro på månen. Det var ei dame som sa til meg for lenge siden at den skulle virke inn så vi har troen på det!!! i natt kommer hun!!
shayan_jente_04.04. Skrevet 1. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2007 Nei! ingenting her på gården....jeg gjorde det jeg sa i går, men ikke noe som har skjedd....jeg våknet sånn rundt kl 03.00 i natt av skikkelige mensmurringer i ryggen, magen strammet seg, de var tette, men uregelmessige+ at de ikke ble noe sterkere heller....det pressa veldig, så var på do ofte da. ordnet meg eple med masse kanel på, men nei da.....de begynte å gi seg, så jeg la meg igjen...i dag igjen blir jeg stin hard i maven og har disse mensmurringene, så får satse på fullmånen da! skal gå meg en tur igjen nå oxo skal jeg plantelitt i haven,får se om det hjelper..... men med min forrige man så begynyte reiene mine på samme måte, fikk 3 cm åpning, ble sendt hjem fra sykehuset og samme natt så begynte de ekte og vonde riene...så får håpe at det skjer ting i natt da !!! tvi tvi.... jo, jeg kjenner at det stikker sånn i benet mitt oxo, har det noen betydning eller?
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Tror ikke på det fullmåne greiene, men fy søren om noe skjer, så skal jeg sannelig begynne å tro altså!!!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 har prøvd og stimulere brystvortene i dag, men merka kun at jeg ble sei på fingra. litt sliming også på paret etter et dobesøk og er sliten, men ellers merker jeg ikke noe spess... tung i hodet... blæh...denna ungen har grodd seg fast!!
Slettes Skrevet 1. april 2007 #10 Skrevet 1. april 2007 hei.. kan jeg få spørre om kanelen skal inntas på mat, bar eller blandet med noe på noen som helst måte?? har 19 dager igjen så er bare ute å fisker litt tips her..
venter nr 2 i april Skrevet 1. april 2007 #11 Skrevet 1. april 2007 Jeg har troen på fullmåne:) Hehe.... håper ihvertfall. Skal prøve å innlede kvelden med sex.... Har prøvd sex i noen uker, ca 2 ganger per uke. Men nada skjer:(
snartmammapåny Skrevet 1. april 2007 #12 Skrevet 1. april 2007 er vel 3ss kanel man må spise. enten blandet med grøt eller melk. Har hørt blandet med 1dl melk, men kan love deg at det ikke er noe godt.
Slettes Skrevet 1. april 2007 #13 Skrevet 1. april 2007 okay, takk for "oppskriften".. Skjer det ikke noe innen termindato kan det tenkes en blir desperat nok til å teste...
Ny bebis i magen! Skrevet 1. april 2007 #14 Skrevet 1. april 2007 Trodde det var natt til tirsdagen det skulle være fullmåne jeg. Jeg har både mens termin og ul termin imorgen, og satser på hjelp fra fullmånen. Min jordmor sa at faktisk det statistisk sett ikke ble født flere barn ved fullmåne. Var overtro, men hvis det hjalp meg og tro på det måtte jeg bare gjøre det hihi, så jeg tror og trooooor... hååååper... Må skje noe i løpet av de to nærmeste dagene nå, kryyyyysse fingrer og tær. Til dere andre også!!!!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 1. april 2007 #15 Skrevet 1. april 2007 Så lenge de sier d er fullmåne 2.april så tror jeg det blir i morgen, altså at det blir i morgen kveld og natt til 3 april. Fordi månen syns jo føre midnatt på en måte, og da er det vel litt mer logisk som bollebea sier at det blir i morgen/natt til tirsdag? Men så sier de jo at det kan skje ting rett føre fullmåne og, så det er jo alltids håp i natt jenter, og skulle ikke noe skje, så har vi alltids morgendagen Og skulle ikke noe skje DA.... Nei dahhhhh, blir jeg ordentlig grinete dah..
shayan_jente_04.04. Skrevet 1. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 1. april 2007 jeg skal ha full tro på fullmånen nå, var på sykehuset i dag, trodde at litt av vannet var gått, men nei da...... heldigvis ble jeg litt undersøkt og fikk vite at jeg har 3 cm åpning....YES! så ja, n¨å skal jeg bare vente på at fullmånen innhenter meg og bebi....krysser alle fingrer og tær til dere andre jenter oxo!!!! lykke lykke til! klem
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 1. april 2007 #17 Skrevet 1. april 2007 mange om beinet her inne nå ja! Hehe, blir spennede å se om eller hvem det blir.. Noen måååå jo bare trekke det lengste måne-strået! Blir litt spenning i hverdagen nå da Vi får oppdatere hverandre jenter! Ække så mye annet action rundt meg om dagen i hvertfall, lenge siden jeg har lest om noen på-gang-fødsler-her inne nå! På tide syns jeg Nei nå er det natta-dusj her i gården... Kjære Jon Blund send meg natt-rier eller vannavgang ... Håper det blir litt action på oss "ventende" i natt jenter ;o) Nattinatt !
Jente1980 Skrevet 1. april 2007 #19 Skrevet 1. april 2007 Det er fullmåne mandag 2.april kl 19.15! Så for de som ønsker fullmåneeffekt så må dere smøre dere med enda litt mer tålmodighet... For effekten av den kommer "imorgen" ikveld;) ...hvis den kommer da... Jeg krysser alt jeg har for at den kan være med på å påvirke meg!!! Jippi! ) (har termin 6.april!)
Silar Skrevet 1. april 2007 #20 Skrevet 1. april 2007 næ h.... skjer ikke noe her i gården heller. Så det er vel bare til å gå å legge seg... Heier på riene til alle sammen! God natt!
shayan_jente_04.04. Skrevet 2. april 2007 Forfatter #21 Skrevet 2. april 2007 Her på gården ble det ikke noen rier ne...hm...så jentejente80*5 dagerover* nå skal jeg høre på det du sa i går om at det er natt til tirsdag fullmånen kommer..he he...er jo litt merkelig at det ikke skjer noe med meg når jeg har 3 cm åpning...er redd jeg ikke for noe rier men at åpninga blir større....HJEEEEEEEEEEEEELP....... åssen går det med dere andre da jenter?
vår2007 Skrevet 2. april 2007 #22 Skrevet 2. april 2007 ikkeno action her,nei!jordmor er overbevist om at det sker noe denne uken,skrev akkurat et innlegg om at vannet gikk så d sier vell litt om hvor lei jeg begynner å bli!! Fullmåne høres bra ut!!skal bade magen i fullmånestråler!!hehe! fantastisk at du har 3 cm åpning uten rier.(shayan)kansje du får full åpning uten noe som helst vondt,det hadde jo vært festlig!..
shayan_jente_04.04. Skrevet 2. april 2007 Forfatter #23 Skrevet 2. april 2007 Whæææææ....ikke si sånt vår2007! da kan jeg risikere at barnet kommer ut uten at jeg merker det....vil jo ikke det ( men for guds skyld så håper jeg at hun kommer i dag/natt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå