*We68* Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 jeg fikk plutselig mageknip...føltes nesten som jeg skulle føde...gikk på do..men fikk sånn flimmersyn at jeg ble redd. bedret seg litt..men har det enda...setr liksom ikke helt klart på en måte. noen andre som får det slik?
_Mita_<3 Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Veit at noen får flimmring om de har el begynnelse på svangerskapsforgiftning.... Men bare lest om flimmring i forbindelse med svangerskapsforgiftning..Men det trenger jo ikke være det.. håper ikke det.. men du kan jo ringe å høre med legen el jm? Kan jo bare være at du er litt trøtt:)
*We68* Skrevet 1. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2007 er liksom ikke trøtt heller. men gikk over det verste da. og jeg er ikke opphovnet noe særlig heller. får ta meg litt frokost å se om det bedrer seg :-) jeg har også hørt at det kan være svangerskapsforgiftning, men da må det minst to faktorer til for at det er det sa jordmora for ei stund siden. så sikkert bare fordi jeg fikk mageknip.
_Mita_<3 Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Ja.. svangerskapsforgiftning var det første jeg tenkte på.. men da har du også gjerne litt vondt i hode, å høytblodtrykk, å mye protein i urinen og man blir gjerne ikke så dårlig til å kunne merke det.. bare lest om dette så kan ikke så mye om det.. men tlf er jo ikke langt unna vel om du lurer på noe:) Bedre å høre om ting en gang for mye en for lite.. Lykke til hvertfall da:) Får håpe det ikke er noe..
Bebbies i magen Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Ja de ser jo gjerne etter minst to faktorer, men du vet jo ikke om du har høyt blodtrykk før det er tatt da. Så jeg hadde tatt en tlf til føden for å høre om de vil ha deg inn til en sjekk. Det er bedre med en gang for mye enn en for lite. Iallfall når man får sånne ekle opplevelser.
lykkelig_gift Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Hei! Dette bør du absulott ta på alvor. Det kan være noe som heter HELLP og er en form for svangerskapsforgiftning. Var selv på kontroll for dette i går. ar en del symtomer på det, og gynekologen sa at en trengte ikke å ha alle de vanlige symtomene som feks. høyt blodtrykk for å ha HELLP. Dersom du har smerter i magen (høyt oppe på høyre side) og dette ikke vil gi seg og en blir kvalm er det symptomer som bør sjekkes. Ta deg en telefon til føden!
Bebbies i magen Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Er det noen som har hørt noe om hvordan det går?
*We68* Skrevet 1. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2007 jeg ringte, men siden det hadde gitt seg mente de jeg skulle vente å se det an siden jeg ikke hadde noen andre symptomer. så jeg har slappet av i dag, og alt virker helt ok. bebien sparker og ingen flere flimmersyn. men takk for dere svarte meg :-) men jeg ringer med en gang om jeg får det igjen.
_Mita_<3 Skrevet 1. april 2007 #10 Skrevet 1. april 2007 Det var bra.. men greit å få sjekka dette for sikkerhetsskyld da. babyen kan være aktiv fordet.. men bra du ringte å du må ringe om du får det igjen.. evnt stikke ned å få det sjekket.. Lykke til. å håper det går bra:)
Vizzyvis Skrevet 1. april 2007 #12 Skrevet 1. april 2007 Enig, har selv erfrart flimmersyn plutselig disse siste ukene før termin. Har og vært inne og fått stadfestet svangerskapsmigrene. Har ikke hatt migrene før.
Bebbies i magen Skrevet 1. april 2007 #13 Skrevet 1. april 2007 Så godt å høre at det går bedre med deg. Og at du tok tlf :-) Jeg skjønner hvordan du har det. Vil liksom ikke plage unødvendig. Vi får håpe og tro at det ikke kommer igjen.
*We68* Skrevet 1. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 1. april 2007 får man ikke hodepine av svangerskapsmigrene da? ikke hadde jeg hodepine, men ble uvell og frøys etterpå. men gikk jo over da og ikke kommet noe igjen utover dagen. hjalp vel å slappe helt av :-) Takk jenter iallefall :-) huff det er liksom ekkelt å drive å mase ja i telefonen. har ikke ringt mer en en gang og måtte inn den gangen da. og de er så hyggelige og de sier vi skal ringe så mye vi vil om det er noe vi lurer på. men føler seg liksom litt hysterisk også. godt det snart er over :-)
minne Skrevet 2. april 2007 #15 Skrevet 2. april 2007 Hei, tror ikke du skal bli helt hysterisk. jeg har hatt det samme og kan egentlig ikke si hav det er men lege mente det bare var lite søvn og blotrykket som går opp og ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå