ivilia Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Vi prøver littegrann på tredjemann, men mannen er litt nervøs for plassen i bilen. Vi kjører en audi A4 stasjonsvogn, og har to barnehagebarn. Ikke en altfor stor bil, men jeg trodde det burde gå greit Er det ikke slik at det er på 4. barnet man trenger ny bil? 3-barnsfamilier klarer seg vel med en vanlig bil, ikke sant?
twmt Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 nope. du er heldig om du får plass til 3 barne seter i ei stasjonsvogn..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 I noen biler går det bra, bl.a Volvo XC70.
4barnsmor88 Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 jeg har 3 og vi har plass til 3 bilstoler.
Singelmamma og banden Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Jeg var også nervøs for dette, så for meg at jeg muligens måtte ha ny bil når nr tre kommer (som alenemor har jeg alltids plass foran, men vil helst ha alle tre bak da). Så jeg prøvde setene bak i bilen, og alle tre går, to bakovervendte og et sete med rygg, og det gikk fint. Har en gammel volvo 240-typen, og den er imponerende bred. Men ingen tror meg når jeg sier det er plass til tre seter, for det er sjelden plass til det i en nyere bil.
Singelmamma og banden Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Men jeg ser problemet nå når jeg må ha ny bil neste sommer... Hvordan finne bil da...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 Kommer vel an påhvilken bilstol du har også? Vi har HTS Besafe Combi. Den er veldig bred. Nå står den jo motsatt vei, og det har vi tenkt den skal gjøre en god stund til. Hvertf til hun er omtrent 3 år. Har nr to på vei og neste sommer har vi to sånne seter som står bakover. Er ikke plass til ett 3. sete der da hvertfall. Har bestilt oss ny bil, en Toyota Avensis 07 modell som er stv, tror ikke der er plass der heller..
snart4barnsmamma Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Me kjøpte oss ny bil når me fekk nr2...Har no kjøpt VW Touran...Veldig bra bil...7 seter..Så slepp me å tenke på det seinere.Når evt nye ungar kjem til verden.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Vi har en 2 år gammel Citroen Xsara Picasso. Den bilen koster vel rundt 300 000 kroner brukt. Den har tre individuelle setter bak. Vi har et forovervendt til 3 åringen og et bakovervendt HTS sette til han på 18 mn. Det hadde vært grei plass til et sete til. Trenger ikke bil i millionklassen for å få plass til tre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå