Gå til innhold

Stort, gammelt hus med mange stuer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan vi gjøre med huset vårt, vi har så mange stuer, men nesten ikke soverom, garderobeplass, lekeplass.....

Vi har tilsammen 3 relativst store stuer, med flott utsikt, for store til å være soverom....,....

Noen som har gjort om et stort gammelt hus, til et småbarnsvennlig familiehus...Vi har 4 barn med ditto vogner, skittentøy og utstyr...trenger tørkeplass til regntøy og dresser, inneplass for vogner, og boltreplass for barna:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ikke an å dele opp stuene til mindre soverom heller?

Tror rett og slett jeg ville kontakta arkitektkontor jeg! Koster jo litt, men tror kanskje det kan være verdt det i dette tilfellet? Så slipper man iallfall å bruke penger på dårlige løsninger...

Skrevet

Vanskelig å dele opp stuene pga vinnduene. Tenkte på interiørarkitekt jeg, men vanlig arkitekt er kanskje det beste...?

Takk for svar:)

Skrevet

Du kan jo høre med forskjellige kanskje? Har skjønt at sånne ting har mye med personkjemi å gjøre - for at resultatet skal bli som man ønsker.. Det som og går an er jo å titte i interiørblader og hvis du ser en stil du liker der så kontakter du akkurat det arkitektkontoret (de bruker vanligvis å oppgi det har jeg sett). Spørs jo selvsagt hvor dere bor da.. Tror ikke vi har sånn supermange å velge i her jeg bor for eksempel.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...