Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Hva kan vi gjøre med huset vårt, vi har så mange stuer, men nesten ikke soverom, garderobeplass, lekeplass..... Vi har tilsammen 3 relativst store stuer, med flott utsikt, for store til å være soverom....,.... Noen som har gjort om et stort gammelt hus, til et småbarnsvennlig familiehus...Vi har 4 barn med ditto vogner, skittentøy og utstyr...trenger tørkeplass til regntøy og dresser, inneplass for vogner, og boltreplass for barna:)
Fallerifallera Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Det går ikke an å dele opp stuene til mindre soverom heller? Tror rett og slett jeg ville kontakta arkitektkontor jeg! Koster jo litt, men tror kanskje det kan være verdt det i dette tilfellet? Så slipper man iallfall å bruke penger på dårlige løsninger...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Vanskelig å dele opp stuene pga vinnduene. Tenkte på interiørarkitekt jeg, men vanlig arkitekt er kanskje det beste...? Takk for svar:)
Fallerifallera Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Du kan jo høre med forskjellige kanskje? Har skjønt at sånne ting har mye med personkjemi å gjøre - for at resultatet skal bli som man ønsker.. Det som og går an er jo å titte i interiørblader og hvis du ser en stil du liker der så kontakter du akkurat det arkitektkontoret (de bruker vanligvis å oppgi det har jeg sett). Spørs jo selvsagt hvor dere bor da.. Tror ikke vi har sånn supermange å velge i her jeg bor for eksempel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå