anonymus 2 små Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 hvor tidlig før TR merket dere noen symptomer??
Mor til en stor og en liten Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Jeg merka det faktisk nesten 1 uke før tr. Fikk utrolige ømme pupper som ikke gikk ann å ta på. Testa positivt 5 dager før tr.
Nei! Ikke en til! Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Jeg merket det også i brystene allerede en uke før IKM. Fikk også et utrolig søvnbehov allerede uken før mensen. Men testet ikke positivt så tidlig.
vero:o) Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 ja jeg og merka det godt på brystene,men det jore jeg allti 1 uke før mens ca,spesielt etter p pille slutt.så det var noen ganger jeg trodde jeg var gravid pga det,,,så kan ikke stole helt på det heller.... tror ikke det er vits å fundere på om du er gravid før du har godt over tia en dag å to...
StineMor_2007_ Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 hei:) jeg merket ikke noe før jeg var 10 uker på vei jeg ca... var bare valm i en uke og ikke noe mer hehe.. var deilig. skulle hatt tr 8 desember men testa negativt i januar.men så kom kvalmen i sluten av februar å da testa jeg posetivt:) skal nå inn i min 13 uke. men føler ike at det er noe inni meg er det noen som vet om det er normalt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå