forventningsfulljuni07 Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Jeg har time til 3d ul da, men lurer på om det kan være litt for sent slik at det er så trangt der inne at vi uansett ikke ser noe. Kjipt å betale 1300 kr for å se kun armer og bein i 3d. Noen som har tatt i uke 32 og fått bra resultat??
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Heisann. Jeg skal i 3D i min uke 30, og fikk høre at fra uke 32 var det for sent. Da var fosteret for stort. Ihvertfall i grenseland.... (Mener også å ha hørt de som sier det går ann opptil uke 34). Men ikke vet jeg. Ta kontakt med de som har 3D og spør. Har du fått time i din uke 32, mener de vel at det går greit.. Men uansett kjipt å betale mye penger for å se lite....Ring du. Lykke til.
_Mita_<3 Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Jeg var hos jm i uke 32+3 og vi skulle bare teste det nye 3d systemet dems..(gratis) og det var ikke bra.. for babyen var for stor.. og lå for langt nede.. ville ringt og hørt med hva jm el der du skal ta 3d å høre hva de sier... mye penger å kaste bort på å ikke se noe.. men om du kommer til timen og de ikke klarer å få noe bra.. så bare å si at du ikke vil betale for det.. hadde jeg gjort.. men hør først.. for tror det er ganske sent å ta det da.. funka ikke på meg.. gjorde det heldigvis i uke 26 også da:)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 hæææ? 1300, vi betalte 500 vi, her i Telemark. Jeg hørte 32 var for seint, de tok ikke 3d ul der nede da!
_Mita_<3 Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Ja var litt drøyt.. jeg betalte 750.. men er utroooooolig stor forskjell fra sted til sted. Jeg ville tenkt meg godt gjennom det, om du virkelig vil bruke så mye penger på noe du kanskje ikke ser.. hos meg var vanlig ul MYE bedre den uke:) hehe
Gjest Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Vi tok UL i uke 30, og det var rett og slett ikke så mye å se. Fikk med oss et utydelig bilde av ansiktet.
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Jeg var til 3D ul i uke 31. Når jeg ringte og bestille time, ble jeg ikke informert om at dette kunne være i seneste laget. Desverre hadde lillemor lagt seg med hodet ned, og hadde det veldig trangt. Så vi fikk ikke sett noe.. Fikk ny time i dag (er 33+0) Dette fordi jeg måtte betale før timen forrige gang. Så de ville gi meg ett forsøk til.. Men tvilte på at jeg ville se noe..... Så jeg ville nok brukt de pengene på noe annet )
3+et lite nurk Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Jeg tok 3D ultralyd i uke 28 og det var veldig bra. Men stenografen måtte slite litt fordi det mange steder var for lite forstervann til å få bra bilder. Han sa at uke 32 var altfor sent. At etter uke 30 var vanskelig... Det er fordi babyen blir stor og det blir for lite fostervann til å få ordentlige bilder.. Men du kan jo være heldig med hvordan babyen din ligger inni der.... Lykke til uansett...
blindpassasjer Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 Jeg var i uke 31, hun hadde ikke festet seg da så vi fikk kjempefine bilder og film med masse av ansiktet, tror det er moro uansett for du får sett fine hender og føtter og forskjelllig selv om det kan være vanskelig å få ansikt hvis hun er festet, vet du om h*n har festet seg? Vi tok sjangsen på så sent fordi vi primært ville vite kjønn, men det var ingen på majorstuaklinikken som sa det var for sent, de anbefalte det fra uke 24 til 32 eller noe sånt, mente det var værre å ta for tidlig fordi man kunne bli litt skremt av ting som ikke er helt "ferdig" på babyen så med en flink lege eller sonograf tror jeg du får smugkikka på din og.
_Mita_<3 Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 forventningsfulljuni07 : Har du vært å tatt 3d??? Hvordan gikk det evnt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå