Gå til innhold

mennene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir de fulle på fest? hvor fulle? hver gang de drikker eller bare av og til?

Hvordan forklare mannen sin at han kanskje bør drikke litt mindre,så han slipper å blir så full at han knapt greier å gå på egne ben? når han har blitt fortalt det 1000ganger,men ikke hører etter, og sier at han blir fyllesyk selv om han drikker to øl eller 10 øl.så når han først skal feste,så gjør han det ordentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære drikker heldigvis ikke så ofte som før, men når han drikker så DRIKKER han... Da er han så stup-full at han kommer hjem uten mobil, jakke o.l og ikke aner hvor det er. Han husker ikke om han gikk hjem eller tok taxi osv...

Han drar alltid på nachsiel som varer til kl 8-10 på morran og da er han sistemann som drar hjem. Jeg gruer meg til de gangene han skal ut for jeg vet hvordan det blir... Jeg har sakt at jeg ikke liker at han blir borte så lenge men han sier at han gjør jo ikke noe galt, bare har det gøy.

Jeg er litt på tuppa etter at min eks var utro i årevis med forskjellige damer og er livredd for å oppdage sånt igjen. Vet at min sambo ikke vil gjøre noe for å ødelegge forholdet, men når alkoholen kommer inn går jo vettet som kjent ut. Jeg har selv gjort domme ting i fylla da jeg var sammen med eksen (ble besatt av å hevne meg for at han alltid såret meg) så jeg vet hvor lett det er.

Nå skal han på konsert i påska og da vet jeg hvordan det blir... Full akke med nachspiel og så ligger han å er dårlig hele neste dag. Dagen etter der sier han at han aldri skal drikke mer. Jeg blir sur og han blir irritert på meg. Han bruker dessuten alt for mye penger når han er ute. Spanderer på venner og "låner" til folk som skylder han masse penger fra før. En tur på byen kan gjerne komme på op mot et par tusen kroner og det synes jeg er unødvendig mye. Han sier at hvis han ikke kan drikke så mye han vil så er det ikke noen vits å gå ut...

Jeg har prøvd å si at jeg skal ha samme beløp som han bruker på drikkevarer som jeg skal bruke å megselv. Klær etc... men det har vi jo ikke råd til...

Men hva kan man gjøre????? Elsker jo denne mannen og han er heldigvis ikke ute så ofte.

Skrevet

mannen min drikker seg aldri full. vi er mye på byen og på fest, men han klarer alltid å beholde kontrollen. det samme gjør stort sett jeg.

høres ut som mennene deres er noen blod-harry bygde-tullinger. men det vel dere også...

Skrevet

Det har ingenting med å være Harry eller ikke, jeg er selv en gutt som drikker alt for mye, når jeg først drikker. Jeg har høy utdannelse og en jobb som har alt. Om din mann drikker seg full eller er "kontrollert" bryr jeg meg døyt om. Men det handler om arv og miljø, ikke om man reiser til Strømstad eller ikke.

Jeg drikker alt for mye, og jeg drikker mest når jeg har det dårlig i livet, som nå. Har nettopp flyttet fra sambo, som er i 20`uke. Vil være sammen med `a, men hun vil ikke... Så jeg drikker... Skål..

Så ikke sitt på din høye hest og vær dommer, du kan faktisk ramle ned....

Skrevet

jeg prøvde det der med eksen min.. når han drakk, så klarte han ikke å stoppe. Han ville ikke høre på det.

Men han var periodedranker, så det er vel en forskjell der.

Jeg satte hardt mot hardt, og fikk han til å kutte ut drikkingen i 7 mnder. Og det klarte han.

Av og til må man bare prate med dem og sette hardt mot hardt. Det er det beste noen ganger.

Skrevet

At din gravide samboer dumper deg, sier jo litt om deg.

Jeg hadde også dumpet mannen min hvis han hadde drukket seg sørpe full gjennom hele svangerskapet.

Skjerp deg.

Skrevet

Det handlet ikke i det hele tatt om drikkingen, men om andre forhold.

Det jeg mente er dere ikke kan sitte her som dommere for andre og dømme uten grunn.

Blir kvalm av kommentarer som "min mann er kontrollert bla bla, er her for meg 100%, bla bla" Tror faktisk det er dere som bli å slite mest til slutt, i deres vidunderlige A4 verden!

Wake up and smell the coffee....

Skrevet

Min bler somregel dritas men det gjør ingenting for jeg blir full selv:=)

Gidder ikke å stresse med og ikke bli full når jeg er ute på byn med gode venner og kan bare vere meg selv til en forandring.

MEN jeg hadde ikke likt at han kom hjem dagen etter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...