Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Har vært sammen med samboer i ca 2 år. De første to mnd var litt turbulente og vi var veldig av og på sammen. I en av disse av periodene klarte jeg å ha sex med en annen mann. Dette sliter jeg veldig med nå, men hvis jeg forteller ham om det vil jeg bare gjøre ham lei seg, vet at han aldri i verden ville gått fra meg. Vi har det beste forholdet i verden nå, sammen om alt og er egentlig bestevenner. Bør jeg la denne samvittigheten slippe taket i og med at det skjedde i en av periode? Eller er dette såpass alvorlig at vi burde snakke om det? Må si at jeg vet med hånden på hjertet at dette aldri kommer til å skje igjen. Jeg føler ingen lyst eller behov for å rote meg borti andre menn igjen.. Vi skal ha barn sammen og vi skal snart gifte oss.
Anele&Solstråla Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Jeg ville latt være...gjør mer vondt enn godt!
mamma til 2 små:=) Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Jeg ville heller prøvd og glemme det jeg:=)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Jeg ville latt det ligge, prøvd å glemme det. Det han ikke vet, har han ikke vondt av!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Tusen takk for svar. jeg kommer nok til å følge rådenene deres, var vel egentlig det jeg hadde planlagt men ville bare få det bekreftet at det var det beste. Straffen min får jeg gjennom å ha dårlig samvittighet uten mulighet til å lufte den..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 Ja, der sa du det jeg tenkte da jeg leste innlegget ditt. Det er nok det greieste å la det ligge. Du vil jo evt gjøre det for din egen samvittighet, det er nesten litt egoistisk å fortelle det, etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå