Gå til innhold

Dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med samboer i ca 2 år. De første to mnd var litt turbulente og vi var veldig av og på sammen. I en av disse av periodene klarte jeg å ha sex med en annen mann. Dette sliter jeg veldig med nå, men hvis jeg forteller ham om det vil jeg bare gjøre ham lei seg, vet at han aldri i verden ville gått fra meg. Vi har det beste forholdet i verden nå, sammen om alt og er egentlig bestevenner. Bør jeg la denne samvittigheten slippe taket i og med at det skjedde i en av periode? Eller er dette såpass alvorlig at vi burde snakke om det? Må si at jeg vet med hånden på hjertet at dette aldri kommer til å skje igjen. Jeg føler ingen lyst eller behov for å rote meg borti andre menn igjen.. Vi skal ha barn sammen og vi skal snart gifte oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville latt være...gjør mer vondt enn godt!

Skrevet

Jeg ville heller prøvd og glemme det jeg:=)

Skrevet

Jeg ville latt det ligge, prøvd å glemme det.

Det han ikke vet, har han ikke vondt av!

Skrevet

Tusen takk for svar. jeg kommer nok til å følge rådenene deres, var vel egentlig det jeg hadde planlagt men ville bare få det bekreftet at det var det beste. Straffen min får jeg gjennom å ha dårlig samvittighet uten mulighet til å lufte den..

Skrevet

Ja, der sa du det jeg tenkte da jeg leste innlegget ditt. Det er nok det greieste å la det ligge. Du vil jo evt gjøre det for din egen samvittighet, det er nesten litt egoistisk å fortelle det, etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...