Tulla84*Julian 15/2-07 Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Hei, jeg har en sønn som er 1 mnd og 16 dager.Han gulper så innmari mye.Gulper ca 2 ganger med engang han har spist når jeg raper ham og gjerne et par ganger etter det også... Noen råd???
*shehasmyheart* Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Hei hei:) Gulping er slitsomt ja. Huff. Jenta vår har gulpet MYE! Vi prøvde det meste synes jeg, men ikke så mye som hjalp. Men noen råd vi fikk på veien var: Ha ro rundt måltidet, ikke ligge helt nede når de spiser, holdes oppe 15-30 min etter måltidet( legges de ned er det lettere at det renner opp i halsen), holdes i ro en stund etter måltidet(ikke bli sendt rundt til alle i rommet feks), det finnes et middel også, nestragel, som du kan ha i melka (om han vil ta flaske da). Det middelet vet jeg ikke nok om, så kanskje høre på apoteket feks:) Ellers er jo gulping i de fleste tilfeller helt ufarlig. Om han legger godt på seg og virker fornøyd, så er det ikke farlig. Men vondt å se på for mor og far. Og endel klesvask;) Vi brukte smekker i flere månder. Nå er hun 9 mnd, og det værste har gitt seg heldigvis:) Vet ikke om det hjalp så mye dette men... Ha en fin fin dag:)
LL79 Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Kjenner problemet veldig godt. Min gutt på 3 mnd gulper hele tiden han også. Jeg har prøvd alt. Gitt raske, men små måltider, lange måltider med mange pauser, holdt han oppe i vinkel, unngått å rape han mm. Har nå gitt opp hele greia, og vasker heller flere vaskemaskinere flere ganger daglig. Håper bare det gir seg når han begynner med fast føde. Er blitt vant til å ha kluter med meg uansett hvor han er:) Lykke til videre LL79
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Dattern min Mina på snart 7 mnd hun gulpet også ekstremt.. Hun har nesten bare fått mme. Men det hjalp mye da vi ga henne fast føde nå der det nesten ingenting i forhold til det som var før kjempe deilig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå