Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har DEN kulen i puppen.. Nesten like stor som en liten klementin.. Sto i dusjen kjempelenge og massert i sta, like stor den klumpen! Får ikke til å pumpe mens jeg masserer fordi kulen ligger så nærme brystvorta! Får heller ikke legge til gutten fordi han er så vant til flaske, så han blir kjempesint når jeg legger han til fordi han ikke får ut noe.. Så han vrir seg unna med puppen i munnen og lager ett hælvettes vakum..og så begynner han å gråte Fått sår der bare etter noen minutter med prøving. Er håpløst!

Får ikke ut en eneste dråpe i den puppen.. Selv ikke etter 3 kvarter i glovarm dusj med strålen rettet mot den heller.

Og det er så vondt!! Den er nesten dobbelt så stor som den andre puppen og.. Kjempeøm og vond.. Aner ikke hva jeg skal gjøre lengre :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har fått - eller er i ferd med å få - brystbetennelse pga tilstoppede melkeganger.

Her er en link til Ammehjelpen hvor det står litt tips: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=33

Høres ut som du skulle hatt Syntocin-spray for å lette på utdrivingen i alle fall...

Mulig at du må ringe legevakten?

God bedring! Håper du blir kvitt dette fort!

Skrevet

Blir det for ille ville jeg ha tatt kontakt med legen. Venninnen min måtte inn på sykehuset pga av brystbetennelse for å få hjelp til å få ut melken...

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Oioioi... les linken som ble oppgitt her!

Har du utdrivningsnesespray bruker du den? Bor du ved et sted med helgeåpent apotek? Få mannen din til å dra og kjøpe Lecitin-kapsler. Gir det seg ikke i løpet av ettermiddagen MÅ du ringe legevakten!!!

Skrevet

Jeg hadde det.. Var så stor som en tennisball og gjorde DRIT vondt! Ringte legen som sendte en resept på en nesespray (for ammende) til apoteket. Etter kun 4 timer kjente jeg det begynte å løsne. Anbefales veldig. Var en enkel og kjapp løsning, som verken jeg eller barnet tok skade av! Men skynd deg, så det ikke blir bakterier!!!

Skrevet

Kan jo spørre mannen om han ikke kan prøve å suge ut litt også!

Skrevet

oi stakkar dg. vet veldig godt hvordan du har det nå. mine bryst var helt knallharde og verket som f.... og ikke en dritt kom ut!

jeg fikk feber og begynnende brystbetennelse.

redningen min ble et råd jeg fikk når jeg ringte barsel.

jeg sto helt bøyd ned som en omvendt U i dusjen og dinglet med puppene til alle kanter. rista skikkelig løs og det var vondt (!!!!!!!!!) jeg dinglet i vei lenge og stilte dusjstrålen inn på en tjukk enkel stråle med varrrmt vann og spylte og dinglet om hverandre. men det hjalp for meg he he he. kanskje verdt å prøve? det løsnet virkelig på seg og jeg pumpa ut nesten 300 ml på hvert bryst (!!!!)

trodde jeg skulle dø mens det holdt på. hadde så vondt at bare jeg såvidt var nær puppene med handa trodde jeg jeg skulle svime av av smerte. prøv dette!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...