Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann du!

Lenge siden jeg har skravlet med deg, du... Har hatt så lite tid til DIB i det siste, så jeg har så vidt vært litt på nå og da for å titte. Skulle kose meg med DIB i går, men da var det jammen meg nede! :o(

Nå må jeg legge meg. Mannen min er ikke helt i form, så det er vel jeg som må stå opp med Karsten i morgen tidlig. Mamma er på besøk i dag og sover over til i morgen. I morgen kommer søster'n med mann og to barn, skal være her til mandag... Så det blir lite tid til å dibbe for meg før de reiser igjen... Broder'n med samboer og barn kommer også i morgen til middag, så om Sten er syk så må jeg svinge meg rundt masse i morgen. Er vel best jeg finner senga nå... Håper juli-klubben kommer tilbake snart, så kan vi plukke opp skravlingen igjen! :o)

Jeg så bare at du satt og skulle bestille deg endel scrappe-ting... Jeg tenkte bare å spørre deg om du har vært på Nille og handlet? Ellers er det et godt tips... Der har de masse pakker med assorterte ark, masse fine. De har også fått endel klistremerker og sånt. Det er mye billigere enn det du kjøper på andre scrappe-steder... Bare et godt tips! :o)

Håper Simen sover godt i natt, så får du også sove... :o)

Nattinatt! :o)

Klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til at du gikk å la deg før du fikk lest denne her... :o)

Skrevet

Hallois:)

Var faktisk på Nille å kjøpte en del igår:) OG ganske så billig ja! Har jo ikke kommet så veldig langt i prosessen enda. Men må utvide litt på utstyrsfronten!

Så synd at juliklubben er nede!! Jeg sendte mail igår til moderator jeg da. Ikke fått noe svar men... Noen som har lagt virus dit?? Ikke vet jeg!

Vi må jo få tatt opp tråden ja! Begynner å bli lang den:)

Synd at mannen din er syk da:( MIn jobber hele helga, så jeg er alene med Simen jeg også. Sanna har overnatta hos farmor og farfar. Kommer vel hjem utpå dagen idag:)

Nå er det grøtid her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...