_Mita_<3 Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Ja.. først i dag har jeg hatt masse sammentrekninger.. så når jeg var ute å gikk sa det klikk i "bula mi".. hørtes det som.. å etter det har jeg hatt mye "utflod" ganske reint... har ikke kommet såå mye men mer en normalt.. aldri hatt noe spes utflod.. kan dette være slimproppen?? Må jeg si det til jm evnt el? er jo ikke noe spes at den går men..sa ho forige gang...Er vel egentlig ikke noe spes som skjer når den går...er det? Så en ting til.. jeg kledde av meg nå og har fått noen små røde prikker på siden av magen.. ser nesten ut som eksem.. eller når du har hatt på deg en plagg som har irritert huden på en måte.. så får du røde prikker... Vanlig og få sonne prikker under graviditeten? el er det bare toppen som har irritert i dag.. hm...
Silar Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 hm. kan ikke svare på noen av spørsmålene dine desverre, men jeg og fikk sånn der eksem som du sier. For noen dager siden. Var helt rød rett over knærene og så klødde det litt. Men så gikk det over. Har vørt til kontroll etter det, glemte å si det til legen, men alt ellers var helt fint og i orden så.... merkelig...
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 har hørt det sier klikk når vannet går. men jeg merka ikke no når slimproppen min gikk. og den var ikke klar, den var mørk brun\sort\rød...
shayan_jente_04.04. Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 legen på sykehuset i går sa at slimpropprn kan se forskjellig ut....den kan komme med litt blanksløim og blodstrimler, den kan komme som helt tynnflytende vann, den kan komme som du beskriver IZ_1984,fødeklar=)=)=)=)=), og den kan komme som rødgele ......
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Hei! Fikk selv masse små prikker på magen i forrige uke. Varte ett par dager, men klødde ikke eller noe. Antok at det var fordi jeg hadde spist noen som kroppen reagerte på. Snodig at reaksjonen kom på magen, men når det forsvant av seg selv var jo det fint. Jeg mener at jeg fikk slike prikker ved forrige svangerskap også når jeg tenker etter. Man er kanskje mer disponert hvis man har sensitiv hud kanskje? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå