prøvekluten+3små Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 var på do og tørka meg...på papiret kom først litt utflod med bittelitt blod i...tørka meg en gang til,og der var en rød liten prikk,akkurat so fra et lite sår..etter en halvtime var det ikke lenger noen av delene...ringte likevel til legevakta,som sa,trengte ikke komme ned før d evt ble smerter og mer blødning av det.. men syns hun sykepleieren var så difus,hun sa at hos noen er jo blødninger i sv.skap vanlige,hos andre ikke,og hvi ikke jeg var en slik som holdt på å blø "til vanlig" så var ikke dette normalt i mitt svangerskap..så her sitter jeg da...veit ikke om jeg tørr glede meg over edt som er edr inne...så en levende baby på ul på onsdag..hva tror dere?
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 jeg tror du kan slappe helt av. når du er gravid fylles blodkarene i skjeden (pluss andre steder) seg med ekstra masse blod. og disse har lett for å få seg en liten rift. skjer ofte under samleie f.eks. hvor langt er du på vei? Hvis du er redd mener jeg at du bør kreve å snakke med en lege som kan forklare deg hva som skjer og få deg til å føle deg trygg. ikke bra å gå å være redd. en SA kommer som regel med mer blod enn det du forklarer og en hel del smerter! håper det hjalp (ble kanskje litt rotete...
prøvekluten+3små Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2007 er i 13.uke nå..mener jo å ha hørt om at blødninger er relativt vanlig i sv.skap da,men blei no usikker som få etter å ha snakka me den dama der...aldri opplevd spor engang i mine to andre sv.skap
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 forstår hva du mener. tror at det legestudentene betaler for å lære på skolen er å si :ringe hvis du blir verre.... har hørt det såååååååååå mange ganger at jeg lurer på hvor gale er verre?
prøvekluten+3små Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2007 ja,ikkesant.. spurte rett ut jeg da,hva ER verre? magesmerter og mer blødning..lalala..men om d ikke kommer no mer da,åssen ska man da forholde seg:-|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå