Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Ble alene i høst og fra januar av fikk jeg OS. Skal da ha dobbel barnetrygd og småbarnstillegg... Har mottat OS hver mnd og ikke fått dobbel barnetrygd eller småbarnstillegg eller hva det nå er... synes det er rart:S Har nå fått bhg plass og må søke om stønad til barnepass... Men må man søke nå eller vente litt?? Takk for hjelpen.
BettyBoob Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 du må søke om ekstra småbarnstillegg på eget skjema, ring og hør ang barnetrygden. Du får det uansett etterbetalt jeg har også fått bhg plass, men venter med å søke om stønad.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Du må søke om utvidet barnetrygd. Dersom du mottar full OS vil du da også automatisk få småbarnstillegg utbetalt sammen med barnetrygden.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 JEg var inne hos saksbehandler som hjalp meg og fylle ut papirene og hun forklarte meg at jeg hadde rett på dobbel barnetrygd og at det ekstra småbarnstillegget kom automatisk da. synes derfor det er litt rart at det ikke har kommet. Skal ta meg en tur innom og høre med de:)
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Selvom du har dobbel barnetrygd vil det ikke automatisk si at du får det ekstra småbarnstillegget, det får du kun om du har uredusert OS..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Ok, da har jeg misforstått litt.. men allikevel så har jeg jo krav på dobbel barnetrygd, så rart den ikke har kommet på konto... men skal som sagt inn og høre med dem så snart som mulig.. Men en liten ting til.. Jeg bestilte skattekort, som skal leveres inn til TK.. Når man er alene så skal man jo ha skatteklasse 2, og det står det på kortet. MEN det står at det skal trekkes 36% skatt... er det riktig da? Ja, jeg er helt grønn på dette området:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå