Molait Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 men stikk da ut å finn på noe? Om det så er en kaffe eller brus:) Dra til noen venner? Sitte inne med hver sin pc med barnefir a gitt. Og ikke noe å se på?? Hallo! Ta frem noe spill. Klespoker? hehe. Skru av pc og tv. sett på musikk og vær kjærester:) Rødd i morra;) (leste i et annen tråd...) Hvorfor jeg blander meg? Næ..kjeder meg. Venter på at maten skal bli ferdig.
selfangerkjerringa Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Stikke ut? Vi har riktignok gatelys her, men det er vel omtrent det eneste... og siden vi har ei jente på 3mnd hjemme i tillegg til hun på 3 år så blir det kanskje litt stusselig å sitte ute på verandaen og se på gatelysene mens Knøttemor ligger inne og sover... hehehe Gubben hater ludo, vi finner ikke TP'n vår etter vi flytta, vi har ikke rota oss til å montere stereoanlegget enda....... MEN vi fant ut at vi skal ordne oss noe god kveldsmat, slå av pc'ene og se en film Og etterpå skal jeg forføre ham gjennom en god varm dusj så det blir litt pulings! hehehe
Molait Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2007 ludo som er så moro;) Mente å lese at dere hadde fri jeg. At de sov hos bæstmor eller noe. Kanskje det var ei anna jeg leste på? Kanskje jeg egentlig ikke snakker til deg i det hele tatt? Kanskje du svarer på en annens innlegg? jeje Nå driver vel du med pulings og pcn er av så du ser ikke dette. (håper jeg for din skyld..hihi) Du er nå alltid så beskjeden i måten å skrive på du da...NOT..hoho ja. *trøtt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå