Hanne og jentungen Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Da sitter sambo og jeg og koser oss med et par sære pils vi fant i butikken og ungen sover søtt i sengen sin:)) Herlig lørdag.
♡ A & E ♡ Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Kos dere! Er så lenge siden jeg har drukket øl, jeg er sikker på jeg ikke ville likt det lenger
Hanne og jentungen Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2007 å joda, du kommer sikkert til å like det:) Nå skal vi sette på film så er kvelden perfekt:))
selfangerkjerringa Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 så deilig! jeg og gubben burde egentlig nyte at Lilletrollet overnatter hos mromor og morfar for andre natt på rad, men vi sitter nå her med hver vår laptop og irriterer oss over at vi har 340 kanaler og ingenting å se på... huset er rotete og det er bare noen dager til vi får slekta ramlende inn for kombinert påeferie/dåpshelg, men jeg gidder bare ikke surre rundt aleine og rydde/vaske mens han sitter i en stol. Nå finner jeg fram pepsi max'en og det jeg kan grave fram av snop i huset (ikke stort dessverre) og koser meg med strikketøyet istedet
~Endorfina~ Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Ja, fytti så deilig å unne seg noen øl en gang i blant! Nettopp kommet hjem fra byen etter ørten øl, litt drinker og vin. Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå