Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Jeg fantaserer om at jeg ser på at mannen min nyter og puler en annen dame... Er veldig sjalu av meg og jeg hadde blitt veldig lei meg av å se dette i virkeligheten. Men hvorfor tenner det meg? Andre som tenner på dette?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Uff!! ikke bra:( Har hatt sånne syke fantasier jeg og:| men er om nettene då Da drømmer jeg at jeg har sex med broren til sambo:( sykt sykt sykt.. blir utrolig lei meg..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 det er jo ikke sykt, og det er heller ikke leit.. det er helt naturlig å fantasere, og å drømme, det vil ikke si det samme som at du vil sette det ut i live, eller at du ønsker at det skal skje, det er bare sånn kroppen og sinnet er, og man bruker kjente fjes, og annet i fantasier, det er bare sånn det er.. ingenting å bekymre seg for mener nå jeg..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 drømmer betyr som oftes det motsatte eller noe helt annet enn det du drømmer. og fantasier er bare fantasier helt til de blir satt ut i live.
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Noen dager siden dette var ein aktiv diskusjon... Men vil likevel skrive noen ord.... Eg gleder meg til den dagen eg finner ei dame som vil ha sex med mannen min mens eg får se på... Han har lov å ta med damer hjem, så lenge eg får bli med... Han er ein litt sjenert mann, så det har ikkje skjedd endå... Men eg gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 jeg blir mer sjalu om min mann har dype samtaler med ei anna jente enn om han ligger med henne.. men så kobler ikke jeg sex med følelser heller da.. så jeg er nok ikke endel av flertallet tror jeg.
Gjest Skrevet 7. april 2007 #8 Skrevet 7. april 2007 Sånn har jeg også tenkt på... Og er også mega sjalu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå