Gå til innhold

Hva betyr denne twilight-tråd-greia? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt nysgjerrig, er det en tråd bare for en gjeng her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er en gjeng som var gravide omtrent på likt. Da vi runda over til 3. trim følte vi oss liksom ikke helt hjemme verken i det ene eller andre trimesteret, derav navnet. Etter fødslene har vi bare fortsatt tråden her inne:)

Skrevet

Skal prøve å forklare... vi som henger inne på twilight-tråden er en gjeng fra hele landet som stort sett har hengt sammen siden bim (noen har kommet til etterhvert). Noen av oss fant tonen i 2.trimester, men da vi skulle over i 3.tri var vi litt ferdig med 2.tri-temaene (vil du gjette hvilket kjønn det blir osv) og ikke heelt klare for 3.tri-temaene (hjelp! skal jeg ha bh på under fødsel osv). dermed laget vi en egen tråd der vi pratet om alt mulig annet. Vi endte opp med å henge sammen både på 2. tri, 3.tri og nå på dinbaby. Vi har unger som er født fra november '06 til mars '07, og selv om vi kan være litt interne så er vi alltid åpne for nye medlemmer :)

Vi (og de andre skravletrådene her inne) får av og til anonym kritikk som forteller oss at vi bør prate sammen på msn istedet, men dette er et forum, og ikke real-time-chatting og tilbyr dermed en helt annen kommunikasjonsform. Vi fortsetter dermed å holde oss her, så får folk irritere seg grønne for alt vi bryr oss, hehe :)

Skrevet

Dessuten er det litt vanskelig å chatte sammen på msn med alle i tråden, siden alle ikke har alle på sin liste ;)

"Legg alle til" vil sikkert noen hyle ut, men hallo. Vi er jo ofte ikke på samtidig vi som henger på tråden, og da synes iallefall jeg det kan være hyggelig å gå inn på tråden og se hvordan de andre har det :) Så ja, henger meg på det ka-ping sier, dette blir en annen type kommunikasjonsform :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...