Gå til innhold

Har alle kjøpt brystpumpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får av og til en følelse at alle har kjøpt pumpe... jeg har ammet nå i snart 9mnd og har ikke hatt pumpe eller sett noe behov for det, bortsett fra for å ha til grøt..

Er jo mye penger for en skikkelig en, bare lurte på om alle har kjøpt en slik og om dere da syntes det var verdt pengene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en, men har også brukt den daglig i 8 mnd.

Skrevet

Kjøpte håndpumpe -angra på at jeg ikke kjøpte elektrisk. Da hadde jeg nok brukt den mye mer...

Skrevet

Jeg har ammet i over 8 mnd og aldri hatt behov for en brystpumpe. Har håndmelket et par ganger. Tror neppe du har behov for en nå, eller føler du det? Skal du ut bare en gang i blant og har behov for å pumpe kan du jo bare håndmelke, om du føler at du klarer det?

Skrevet

ja jeg kjøpte en før jeg fikk lillegutt, men det var bortkastet penger kan man si!! jeg prøvde den flere ganger, men jeg fikk ikke til den dritten der!! hihi..... lenge leve mme da assa, de få gangene man er borte!!

Skrevet

Kjøpte en elektrisk da jeg fikk førstemann, for fikk ikke til ammingen (pumpet og ga på flaske). Da var pumpen gull verdt! Nestemann ammes, og har ikke hatt bruk for pumpen (får faktisk nesten ikke ut melk med pumpe, mye lettere å håndmelke...)

Skrevet

Jeg har en håndpumpe og er avhengig av den. Kjekt å ha litt i fryseren når jeg skal bort noen timer uten nurket. Pumper meg også før jeg legger meg om kvelden. Da har jeg såpass spreng at det er godt å lette litt på trykket.

Skrevet

Jeg kjøpte vanlig pumpe, men har brukt den lite. Brukte den en dag da jeg skulle prøve å samle opp litt melk til å ha i fryseren, men det ødela jo hele melkeproduksjonen, fikk skikkelig overproduksjon for å si det sånn=) Så etter det har jeg ikke brukt den. men kjekt å ha om en skal på fest, for da må en jo pumpe seg siden man ikke kan amme babyen.

Skrevet

Jeg har ikke pumpe. Hadde pumpe tidligere, men brukte den aldri. Jeg ammer jo så ser ikke noe behov for det. Jeg reiser aldri vekk når jeg har spedbarn så da faller liksom hele behovet bort. Skulle jeg få behov til å gi grøt laget med mm så bare håndmelker jeg i stedet. Det vil skje så få ggr i så tilfelle at jeg gidder ikke bruke så mye penger på det :-)

Skrevet

Ja, kjøpte men jeg har nesten ikke brukt den for jeg får ikke til...

Skrevet

ja, men hadde fint greid meg uten tror jeg. Den ligger i deler i skapet, har ikke vært i bruk på noen mnd nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...