Gå til innhold

Flere som er sliten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg hver eneste kveld som en mørbanka sekk med poteter. Vondt i hode, nakke, skuldre, bena, trøtt og svimmel og øm og rar i kroppen. Spesielt plager denne svimmelheten meg!! Har stort sett vært slik siden svangerskapets siste 3 mnd...

Men jeg sliter ikke med snuppa som er 5 mnd nå. Hun sover bra om nettene og krever veldig lite om dagene. ingen grining osv. SÅ er litt forundret over hva dette kan være???

Andre som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lite jern?? - får du i deg nok mat og drikke da?? - Kan du ikke ta en hvil på dagtid når babyen sover ?

Skrevet

tar du vitaminer? drikker du nok vann? får du i deg jern og folinsyre?

jeg var som deg og manglet både jer og folinsyre faktisk... gå til legen og sjekk litt opp.... ellers er det jo ikke så lenge siden du fødte så kan jo hende kroppen bruker litt tid for å komme seg igjen!

Skrevet

Ja jeg både spiser og drikker bra... Kjenner at jeg aom regel ikke har behov for en hvil på dagen.. føler meg opplagt da. det er på kveldene mest jeg er helt ødelagt.

Skrevet

Gode tips til jerninntak??? Hvilken mat?

Og Folinsyre? Skal ma fortsatt ta det etter graviditet. Slutta med det etter 3 mnd jeg.

Skrevet

gå til legen og sjekk om du mangler jern for sikkerhets skyld. jeg var svimmel da jeg ble gravid og begynte på jerntabletter og de må jeg gå på ihvertfall 6 mnd til sa legen og nå er klompen 8 mnd. merker godt forskjell hvis jeg har glemt å ta jern!

Skrevet

Samme her, er stort sett helt pumpa. Prøver å komme meg i bedre fysisk form, går mange og lange trilleturer. Det vil nok hjelpe, tenker jeg...

Skrevet

det er jern i leverpostei og brunost i hvertfall... men du burde sjekke før du begynner med tilskudd. bestill en legetime og si du er helt utslitt så tar de nødvendige prøver.. jeg må ta tilskudd stort sett hele tiden av dette jeg ellers blir jeg helt utslitt av den minste ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...