Gå til innhold

Skal dere fikse på neglene til bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går å vurderer å få støpt på falske negler. Noen som vet hvor man kan få det gjort i Oslo? Og hva koster det sånn ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, neglene mine må behandles av profesjonelle innen den dagen.. hehe.. De ser nemlig ikke ut i måneskinn engang!!!

Skrevet

Hadde jeg hatt en hverdag der lange negler hadde holdt lenger enn til lunsj hadde jeg nok ville hatt lange fine negler med litt farge på den store dagen. Men jeg jobber i barnehage og dermed hadde det blitt bortkastede penger for min del

Men jeg hadde manikyrbehandling da

Fikk renset neglebånd, slipt og mykgjort - og lagt på lys neglelakk. Fikk gavekort i 30 årsgave en liten stund før bryllupet - og sparte det til dagen før dagen :)

Skrevet

Ja! Men ikke falske negler... Skal spare til lange negler. Satser på å få lagt fransk manikyr en dag eller to før bryllupet. Synes det er veldig pent og ikke for prangende. Bruker vanligvis ikke neglelakk...

Pris på falske negler vet jeg ikke noe om, men du må sikkert over 500 kr i hvert fall...

Skrevet

jeg skal få støpt på negler. Men vil ikke ha dem så mye lengre enn jeg har fra før. skal se naturlig ut. fransk manikyr (med hvit kan øverst)

har ringt til forskjellige salonger i stavanger /sandnes/bryne- prisene ligger mellim 500 - 900 kr ! så det lønner seg å skjekke !

skal bestille slik at det blir gjort torsdagen før bryllupet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...