Gå til innhold

De ligamentene eller leddbåndene...????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et punkt på venstre side, middels høyt oppe som svir noe sykt, spesielt når jeg bøyer meg ned. Venninna mi sier d er ligamentene som er så strekt nå, for å beskrive hvordan det kjennes ut så er det akkurat som at jenta inni der rett og slett klyper så hardt at det svir liksom.. noen som har opplved liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så utålmodig at jeg dytter

Skrevet

dytter IGJEN!

Skrevet

Ja, har opplevd noe som høres ut som akkurat det samme. Men det er sikkert 2 mnd. siden og vel så det.

Det var iallefall ligament-båndene som strekte på seg. Og det var forferdelig vondt til tider, er sånn sviende følelse som du beskriver. FIkk det spesielt hvis jeg beveget meg mye, vasket f.eks. badekaret en dag og da ble jeg liggende resten av dagen med vondter på venstre side.

Har hatt det et par ganger senere og, spesielt på venstre side, men det er bare ligament-båndene, sier JM og lege. Det eneste som hjelper er å ligge helt i ro, for meg iallefall!

Skrevet

eg har og hatt dette....hadde grusomt vondt,men eg hadde det på høgre side...legen sa det var ligament bånda som var strekte. klarde verken å bøye meg eller sitte...var grusomt...hang over kjøkkenbenken, mens minsten lurte på ka som var galt med mamma:)

Skrevet

Oki doki! Takk for svar ;) Da går vi for den, for det skjer jo når jeg bøyer meg ned å sånt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...