Gå til innhold

om bytting av barnehage


Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått plass i en barnehage nært jobben min, - det vil gjøre hverdagslogistikken bedre. Men den nye b.hagen ligger i byen, ved en vei med mye trafikk og eksos. Den hun går i nå, ligger idyllisk til i skogen + at hun kjenner jo de andre barna og voksne der. Hun er 19 mnd.

 

Vet ikke hva som er best - er det tgraumatisk å skifte b.hage når de er så små? Ville dere hatt barnet deres i en sentrumsbarnehage/noen som har erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at barn er veldig tilpasningsdyktige og at det ikke vil by på særlig problemer å bytte barnehage. Har ikke erfaring med sentrumsbarnehager selv, men hadde jeg vært dg så hadde jeg vurdert det dersom det var snakk om at dere fikk bedre tid morgen og ettermiddag.

Skrevet

Jeg synes man bør unngå bytting såfremt en ikke er helt nødt (f.eks. pga flytting).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...