pinglo Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Hadde termin den 27 mars. Denne uken har den lille hatt full fest stort sett hele dagen. Men i dag har det ikke vært så mye liv. Vil det si at nå begynner det å skje noe,eller er det nå jeg skal begynne å bekummre meg for at noe kanskje er galt? Er førstegangs,så jeg vet ikke hvordan den lille oppfører seg når fødselen nærmer seg.
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Nå som du er på overtid så skal du være ekstra påpasselig. Det kan godt hende den lille er av sorten som roer seg rett før det starter, men jeg synes absolutt du skla ringe føden og snakke med dem! Lykke til!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Jeg og hadde termin 27 mars. Jenta har også roet seg ganske ned, kjenner bevegelser, men hun er ikke turbo liksom. Er ikke helt bekymret enda, men burde kanskje vært det? når jeg leste det ene svaret her. jeg har tenkt som deg pinglo at de roer seg sikkert gjerne ned litt føre fødsel, samt at de har så dårlig plass inni der. men får se det ann videre tror jeg,ble litt usikker her jeg nå
pinglo Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2007 Fikk nett beskjed av ei venninne,at jeg måtte dra meg ut på en lang spasers tur,så ville nok den lille komme ut i løpet av natten eller måro dagen.. Prøve på det,å se hva som skjer. Hvis det ikke hjelper,å den lille ikke fester i måren,så får jeg ringe føden å høre hva de har å si. Kjenner jo bevegelser,men er ikke fest sånn som det har vært tidligere i uken.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Sambo ser film, og jeg liker ikke å gå i mørket alene, *pyse* førstemann til føden... neida, hehe! Får se ann hvordan hun er til i morgen, vi skal jo registrere evnt endringer i bevegelsesmønsteret, og jeg har kjent liv i går og i dag, men de er rolige liksom. Kanskje sånn med deg og? Så lenge jeg kjenner liv er jeg rolig jeg da, men kanskje for rolig.. Off! Ha en god gå tur, lykke til, reiser du på føden i morgen, skal jeg sannelig ta beina fatt jeg og!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå