lavero Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 hei...pga påske osv hadde det hopt seg opp hos jordmor så jeg skal ikke til henne før 3 dager ETTER termin nå...har 15 dager igjen...hode var så å si festa nå..men vet jo det er vanli å gå ofte te jordm på slutten..hva suns dere?
2 gutter og 1 jente Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 jeg har timer hver fjortende dag frem mot foedselen. saa fremt alt er bra saa syns jeg det er nok jeg.
snartmammapåny Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har gått hver uke i ca 1 mnd nå, men det var mest fordi hodet ikke er festet og jm ville passe på at han ikke snudde seg med stumpen ned. Her hadde det og hopet seg opp hos jm nå pga påsken, så jeg fikk kontroll på føden på fredag. Men kan være litt spesielt siden jeg da er 5 dager OVER termin. Og å ikke ha noen kontroller på overtid før overtidskontrollen er vel ikke så bra. Så da er de vel åpne for kriseløsninger. Dersom du føler for en kontroll så kan du sikkert ringe føden å høre om de kan ta en kontroll på deg siden jm ikke har tid.
lavero Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2007 er jo i fin form da,så det går nok bra..men tenke på åpning å sånn..kan jo gå med åpning uten at eg vett det liksom...
snartmammapåny Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Er jo ikke farlig med åpning da, så eneste er jo for å dysse ned nusjerrigheten;) Man går jo ofte med åpning nå mot slutten, de fleste vet jo ikke noe om det. Er jo bare de som har jm som e så grei å sjekker det som får vite noe om det. Mange jm vil jo ikke sjekke dette før man er over termin uansett..
ninsoer Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 hmmm er vist stor forskjell på praksis fra plass til plass.. hær jeg bor er man til kontroll hver uken den siste mnd..
ninsoer Skrevet 31. mars 2007 #7 Skrevet 31. mars 2007 jeg har termin i dag og har ikke blitt skjekket for åpning.. er jo ikke noe å gjøre fra eller til me d.. hær skjekker de ikke om man har åpning før etter termin.. har jo ikke noe betydning noen kan jo gå me 2-3 cm åpning i 3 uker.. blir ikke gjort noe fra eller til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå