Gå til innhold

Flere barn som plages med mareritt ca 1,5 år gml?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er mareritt da..men siste uka har han våkna og hylt lenge nesten hver natt..virker litt redd, er ikke sånn trugegrining.. HAn har ikke oppført seg sånn før og er rolig så lenge jeg stryker eller holder på han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi hyler nesten hver natt. Men det kommer ut av det blå, å så sovner hun igjen av seg selv etter noen sekunder i hvertfall 98% av gangene. Hender hun fortsetter å skrike å da går jeg inn å roer henne ned.

Tror hun kanskje drømmer noe, men de har jo ganske mange opplevelser og inntrykk som hjernen prøver å fordøye i løpet av natta.

Skrevet

Min på 1,5 år har mareritt innimellom. Han skriker som om han er livredd, ikke som han har vondt, og så virker han litt forvirret når jeg tar han opp.

Etter litt kos og gode ord, sovner han igjen.

Skrevet

min på 13 mnd har ofte mareritt... våkner med ett hyl på natten.. må ta henne ut av soverommet og sitte lenge med henne i stuen før hun roer seg igjen. Klamrer seg fast til oss og hikster..

Skrevet

Tulla mi er 17 mnder og våkner hver eneste natt der hun hyler som en stukket gris. Skikkelig hysterisk så jeg MÅ jo gå inn. Jeg har aldri prøvd å høre om det går over av seg selv. Av og til er det skikkelig slitsomt på nettene for en blir jo revet ut av dyp søvn selv, også våkner jeg jo der jeg springer på tåneglene inn til henne. Naken og forfrossen.

Skrevet

Gutten til veninna mi er 15 mnd omtrent. Og gråter mye om natta. de tror det er mareritt, men kan jo være voksesmerter også!

Skrevet

Det skal visst være vanlig i denne alderen. (Det skjønner du jo ut fra svarene du har fått og:) ) Vesla mi våkner også netter innimellom og hyler. Må av og til ta henne mellom oss i dobbeltsenga...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...