Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Hvordan skal bæsjen være egentlig, hvilken konsistens? Sorry dette er kanskje et helt teit og uvitende spørsmål men er det normalt at det som kommer ut er ganske så tyntflytende? Eller har hun diare? I såfall må det vel være noe jeg har spist som gjør at hun får diare? Hun er bare to uker ennå så jeg er ikke helt kommet inni dette hva som er normalt og ikke med babyer.....
BettyBoob Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 hvis du kun gir pupp er alt fra flytende, kornete, gul, grønn osv helt normalt De kan bæsje alt fra flere ganger om dagen til hver 10 dag. (med kun morsmelk) får de erstatning skal de ha avføring en gang pr dag. Ikke dumt sp.mål, lurte på alt mulig selv jeg da knerten var ny! Nå er han 12 mnd, og jeg begynner å lære meg ting, he he
Blomman Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 babybæsj kan være helt vanntynn uten at det er diare` - så babyen din er nok ikke sjuk. Bare vær litt forsiktig evt med friske jordbær utpå sommeren.... (evt nå og om du skulle komme over noen) - da kan babyen få skikkelig grønn tynn bæsj og magevondt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå