Gjest Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Da har klokken passert midnatt og nettet er oppe igjen. Visningen gikk bra tror jeg, venter på tilbakemelding om han vil ha den. Håper virkelig det! Jeg hadde det bare sååååå moro i går, og det til tross for et egentlig ganske dårlig uteliv i Drammen. Hehe... Camilla og Kim hadde det visst moro i går de også, og Kim har fått beskjed i dag om at man ikke trenger å være 4 meter over skuldrene selv om man er på byen, håper det synker inn! Dinner og kanskje en tur på Latter er høyt oppe på ønskelisten min, da med en liiiten stopp innom Fridays for en Mudslide. Jeg har seriøst våte drømmer om den jeg! *siiikle* Nei, nå skal jeg krype inn i armkroken igjen, og sovne der;) Synes jeg at jeg kan unne meg, er tross alt lørdagskveld:p Treff til uken håper jeg virkelig at det blir, om ikke hos meg så i byen, får sjekke drammenstråden, har ikke sett på den ennå. Holder deg oppdatert:)
ScaryMama Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2007 Ja det var kjempe gøy i går:) Utelivet i drammen er vel ikke noe verre enn andre steder, et utested er et utested (blitt gammel vettu). Jeg har aldri vært på Latter men det høres ut som en veldig god ide... Og god kinamat er aldri å forakte! Kryp inn i armokroken igjen du;) Det fortjener du. Vi har sett Happy Feet i kveld men Nikolai driver og får flere tenner nå så vi har ikke fått mye fred. Jeg håper at de bryter i gjennom snart, det gikk veldig fort med de to nederste så jeg satser på at det går fort nå også fordi han er helt klikk! Jippi! Treff! Har ingen påskeplaner annet enn å lese så jeg trenger litt sosial omgang:)
ScaryMama Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har lagt deg til på facebook forresten:)
Gjest Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Stiiilig, da skal jeg inn der og snoke når dustedritteinternett finner det for godt å funke skikkelig. Blir sååå irritert når ting ikke virker som jeg vil at jeg ikke orker å holde på. Pass opp for aprilspøker i dag! Jeg har alt blitt lurt av Hebbie og har selv lurt Kim;) *fniiis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå