Gå til innhold

blir aå irritert.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

i kveld hadde jeg å mannen min tenkt oss ut en tur på byen og vi spurte alle som har passet barna før om dem kunne sove der...altså ikke så mangen,bare i slekta...så lager søstera mi det oppstyre at sånn er det når vi har barn og ditt og datt....vi fikk ikke barnevakt da så vi er hjemme.men jeg blir dårlig av en tur på byen og vil at barna skal sove borte,ellers er jeg sur og tåler lite,så tenker jo på kva som er best for dem...vi foreldre må jo få leve livet litt også:))

måtte bare få det ut.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at foreldre også må ha litt voksenliv og jeg forstår ikke hva det er søsteren din lager bråk for,men hva om du ikke drakk så mye at du blir dårlig dagen derpå,slik at dere kan bare ha pass på selve kvelden?

Skrevet

Må si meg delvis enig med søstern din jeg. Når man har barn, så bør man jo tenke på at det er en dag dagen etter også. Dere kan jo ha voksen tid uten og fly på byen og bli dritings liksom. Finnes jo mye annet koselig og gjøre sammen. Så hadde dere kanskje lettere fått barnevakt til bare en kveld..

Og skal dere på død og liv ha en sikkelig fyllekule er det kanskje bedre og gjøre det hver for seg, så er i h vertfall en av foreldrene til barna oppegående dagen etter?

Men når det er sagt, så bude det jo være mulig å få barnevakt over en natt av nære slektninger en gang i mellom

Skrevet

du solita det må da være lov å gå en tur ut uten å tenke så mase på at en må være super kvil dagen etter på .. om man har vært på byen en gang vil man jo gjerne sove litt lengere.. å det må da være lov en gan gi ny å ne..

kan jo ikke sette å dømme andre på ka di gjør..

syns ikke man har nå rett å kritisere andre på hva di gjør.. å ikke gjør..

men til HI

det e godt å komme seg ut en gang i blandt, å kose seg me litt go drikke.. du får prøve igjen en anna gang å ikke bry deg om søstra di.. skjønne du bli irritert, ja man må jo ta hensyn t ungan sine, men det betyr ikke man skal være sammen med di 24/7 t di e 18

Skrevet

Da syns jeg du skal lese innlegget mitt engang til. Jeg skriver ikke at man ikke kan ta seg en tur ut. Og jeg skriver ikke at man skal være sammen barnet sitt 24/7 til de er 18. Men skriver simpelt hen at jeg kan delvis være enig med søstern at man må ta hensyns til at man har barn da man ikke kan få barnevakt over en natt. Da må man kanskje lære seg og finne andre måter og ha voksen tid på. Og eller gå ut hver for seg. Hvorfor kan man ikke gå på byen uten og bli totalt dritings da?

Nei les omigjen du trine_og_mathias

Og fortell meg gjerne hvor jeg ga kritikk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...